Brand românesc, reinventat cu ajutorul simbolurilor lui Brâncuși

Brandul românesc de cămăși și costume, Braiconf, s-a reinventat inspirându-se din operele lui Constantin Brâncuși, artistul născut la Hobița, în județul Gorj, și devenit celebru în toată lumea.

Brandul Braiconf, producător de textile din Brăila, a reușit să treacă testul timpului și este pe piață de 67 de ani. Braiconf s-a reinventat prin Brâncuși.

Anterior, logo-ul Braiconf era litera „b“ scrisă de mână, caligrafic. „Acum, litera «b» a fost transformată într-o pasăre, «Măiastra». Noua imagine a brandului a fost creată în perioada în care era comemorat Brân­cuşi, a explicat într-un interviu directorul de marketing al companiei, Raluca Găleată. „Despre cântecul ei, care nu răsună decât în singurătate, se spune că ar întineri orice ascultă­tor. Legenda Păsării Măiastre şi semnificațiile ei se spune că l-au inspirat şi pe Constantin Brâncuşi în realizarea operei sale. Şi cum Braiconf este el însuşi un brand care a întinerit, logoul porneşte de la litera „b“ şi se transformă graţios în Măiastra Braiconf”, a mai spus aceasta pentru zf.ro.

Vizualizări: 1,427

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Tendințe:

Citește și: