Cererile şi sesizările gorjenilor, arhivate electronic

Prefectura Gorj a depus un proiect privind implementarea unui sistem modern de management al documentelor. Odată cu implementarea acestui program toate cererile cetăţenilor vor fi scanate şi arhivate electronic. „Acest sistem va permite urmărirea tuturor documentelor Instituţiei Prefectului, stadiul în care se află şi termenul de soluţionare. Valoarea proiectului se ridică la suma de 579.100 lei”, a declarat Marcel Romanescu, subprefectul judeţului Gorj. Tot în cadrul Programului „Dezvoltarea Capacităţii Adminstrative”, Instituţia Prefectului a depus, luna trecută, proiectul „Consilieri europeni pentru reţeaua teritorială Gorj” care vizează îmbunătăţirea eficienţei organizaţionale, module de pregătire în domenii de achiziţii publice şi dezvoltarea de proiecte europene. „Dezvoltarea unei reţele de consilieri pe probleme europene va permite o mai bună comunicare între prefectură şi primăriile din mediul rural în vederea accesării de fonduri. Valoarea proiectului este de 672.200 lei”, a mai precizat Marcel Romanescu.

Vizualizări: 95

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: