Direcţia Agricolă, cu birourile pe hol din lipsa spaţiului

Activitatea Direcţiei Agricole şi cea a Camerei Agricole se desfăşoară foarte greu din cauza lipsei de spaţiu. După reorganizare cele două instituţii ar fi trebuit să-şi desfăşoare activitatea în acelaşi sediu, însă angajaţii Camerei Agricole au rămas tot în clădirea fostului Complex Meşteşugăresc. Dacă nu va reuşi să primească încă două camere de la Instituţia Prefectului, directorul Direcţiei Agricole va fi nevoit să-şi amenajeze birouri în secretariat.

Direcţia Agricolă şi-a scos mobila pe holul Instituţiei Prefectului din cauza lipsei spaţiului, însă problema nu a putut fi rezolvată nici în acest fel. Angajaţii Camerei Agricole nu s-au putut muta în Instituţia Prefectului, deşi comasarea cu Direcţia Agricolă s-a produs în urmă cu aproximativ o lună. „Înainte de reorganizare am rămas 12 salariaţi, dar acum avem mare nevoie de două camere pentru preluarea celor de la Camera Agricolă, pentru că şi acum ei funcţionează tot în vechiul spaţiu, va trebui să plătim chiria de acolo pentru că, deocamdată, nu avem posibilitatea să-i aducem aici”, a declarat Dan Tănăsescu, directorul Direcţiei Agricole.

În cazul în care Instituţia Prefectului nu va răspunde favorabil la solicitarea Direcţiei Agricole, conducerea instituţiei va rămâne fără secretariat. „Deja avem în fiecare cameră câte 3-4 salariaţi. Trebuie să aducem aici încă şase salariaţi, un director adjunct care îşi va desfăşura activitatea în biroul de vizavi, mai rămân încă 5 salariaţi pentru care nu avem spaţiu. Am trimis o adresă la Instituţia Prefectului pentru a primi spaţiu. Sperăm să primim aviz favorabil pentru că nu avem altă soluţie decât să facem un birou în secretariat şi să lăsăm aici 2-3 salariaţi. Am făcut modificări, am scos din mobilă, alte posibilităţi nu avem”, a precizat Dan Tănăsescu.

Reprezentanţii Instituţiei Prefectului spun că nu dispun de spaţiu întrucât în clădirea prefecturii îşi desfăşoară activitatea mai multe organizaţii şi fundaţii. „N-a ajuns la mine solicitarea, dar ştiu despre ceea ce este vorba. Încercăm să rezolvăm problema, dar spaţiile sunt limitate. Sunt foarte multe instituţii care îşi desfăşoară activitatea în Palatul Administrativ, inclusiv organizaţii şi fundaţii. Analizăm posibilitatea să reziliem unul din contracte. E singura posibilitate de a rezolva problema”, a declarat subprefectul Sorin Arjoca.

SEDIU

Subprefectul Sorin Arjoca crede că angajaţii Camerei Agricole îşi pot desfăşura activitatea în fostul sediu fără probleme. „Deocamdată au unde să-şi desfăşoare activitatea, aşa cum şi-au desfăşurat-o şi până acum. Nici până acum nu le-a dat ministerul bani pentru chirie, şi-au asigurat-o din venituri proprii. Noi am fost acolo şi am văzut spaţiul respectiv, au nişte condiţii foarte bune, inclusiv sală de instruire”, a declarat Arjoca. 

Vizualizări: 509

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: