Peste 200 de gorjeni au făcut reclamaţii la OPC

Peste 200 de gorjeni au apelat la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Gorj a înregistrat pentru a-şi spune nemulţumirile în legătură cu produsele sau serviciile achiziţionate în perioada ianuarie-septembrie 2012. Cele mai multe reclamaţii au vizat produsele şi serviciile nealimentare fiind înregistrate un număr de 78 de sesizări având ca obiect produse precum telefoane mobile, maşini de spălat rufe, aparate de aer condiţionat, centrale termice, precum şi servicii de televiziune prin cablu, internet sau telefonie fixă/mobilă, energie electrică. Reprezentanţii CJPC Gorj spun că aspectele reclamate de către consumatori au constat în:

defectarea produselor în cadrul termenului de garanţie sau remedierea deficienţelor apărute cu depăşirea termenului legal – 42 reclamaţii; facturare de servicii nesolicitate, modificări de plan tarifar, refuz nejustificat de reziliere a contractului şi facturare incorectă - 36 reclamaţii. “Urmare a cercetării aspectelor reclamate, 85 % din reclamaţiile înregistrate au fost soluţionate in mod favorabil pentru consumatori dispunându-se acordarea de despăgubiri în valoare totală de 7.000 lei, măsuri de remediere a deficienţelor fără costuri suplimentare pentru consumatori, reparare sau înlocuire a produselor”, a declarat Daniela Michi, comisar şef CJPC Gorj.

Vizualizări: 148

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Comunitate:

Citește și: