Călinoiu îi stabileşte priorităţile lui Ciurel

Preşedintele Consiliului Judeţean Gorj, Ion Călinoiu, a declarat ieri că redeschiderea carierei Seciuri-Bustuchin este prioritară pentru conducerea Complexului Energetic Oltenia (CEO). Declaraţia este surprinzătoare, dat fiind că la ultima conferinţă de presă Laurenţiu Ciurel a spus că redeschiderea carierei se va face doar dacă acest lucru va aduce bani. Cert este că între timp 400 de angajaţi de la Seciuri stau cu sufletul la gură pentru că nu ştiu dacă de la anul mai au unde să lucreze.

Indiferent de perioada nepotrivită politic, din pricina campaniei electorale, Ciurel ar trebui să spună clar dacă Hotărârea de Guvern privind redeschiderea carierei va fi pusă în aplicare sau nu. Laurenţiu Ciurel se fereşte să spună că va redeschide cariera Bustuchin, mai ales că investiţia este de câteva milioane de lei. Două dintre declaraţiile acestuia, că nu are un studiu care să arate rentabilitatea carierei şi că locuitorii au fost cei care au grăbit închiderea ei, arată că nu există un plan pentru bunăstarea oamenilor din Roşia de Amaradia.

Ciurel are două agende

Pe agenda lui Ciurel redeschiderea carierei nu este importantă, însă pe agenda pe care Ion Călinoiu a făcut-o pentru Ciurel lucrurile stau altfel! Într-o intervenţie la Radio Infinit, Ion Călinoiu a declarat că redeschiderea acestei cariere este prioritatea numărul 1 a conducerii CEO! „Îi spun lui Cotojman (n red- Liviu Cotojman, primar Roşia de Amaradia) şi celor care lucrează la Seciuri că s-a discutat la CEO, este studiul de fezabilitate în lucru şi prioritatea numărul 1 este redeschiderea carierei Seciuri. Acolo e rezerva cea mai mare de lignit“, a spus acesta, adăugând că din 2013 vor fi făcute primele demersuri. 

RESEMNARE

Primarul din Roşia de Amaradia crede că nu se va face ceva în acest sens. „Este clar, au abandonat lucrurile. Nu am renunţat la ideea cu protestul, însă nu aş vrea să fie în campanie să se spună apoi că este politic“, a spus Cotojman.    

Vizualizări: 182

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: