Sechestrat în magazia cu castraveţi stricaţi de la SUCCES

Un târgujian a cumpărat ieri dimineaţă de la un magazin aparţinând firmei Succes un borcan de castraveţi muraţi. Deşi, respectivul aliment nu avea termenul de valabilitate expirat, produsul era alterat din cauza condiţiilor de păstrare. Cumpărătorul a sesizat Oficiul pentru Protecţia Consumatorului Gorj dar şi poliţia pentru că, susţine el, a fost sechestrat în magazin de către un angajat al firmei Succes.

Gheorghe Opriţoiu susţine că nu este prima dată când cumpără produse alterate de la acest magazin. Cumpărătorul a fost deranjat de faptul că vânzătoarele au refuzat să-i dea banii înapoi. „În jur de ora 9.00 am mers la magazinul Succes din Debarcader să fac cumpărături. Am luat un borcan de castraveţi muraţi şi unul de gogoşari. Când am ajuns acasă am observat că produsul este alterat. Oţetul în care au stat castraveţii este tulbure şi de gust nu mai zic. Nu este prima dată când iau produse alterate de la Succes. Nu au termenul de valabilitate expirat, dar nu sunt bune pentru că sunt ţinute în căldură şi se strică. Nu vor să-mi dea banii înapoi, deşi le-am arătat bonul. M-au scos afară din magazin şi m-au trimis la OPC”, spune omul.

Somat să nu depună plângere

Târgujianul a sesizat poliţia pentru că, susţine el, a fost sechestrat în magazin de către un angajat al firmei Succes, pentru a nu atrage atenţia clienţilor. „A venit un tânăr la mine când eram în faţa magazinului şi a zis că e directorul de vânzări, mi-a luat borcanul şi m-a băgat în magazin. Pe dumneavoastră nu v-a lăsat să intraţi iar pe mine m-a dus în spate într-o magazie şi nu m-a lăsat să ies, vroia să mă convingă să nu mă duc la OPC. A mai fost cineva acolo şi l-a scos afară. Când am luat telefonul să sun la 112 atunci mi-a dat drumul să ies. Pur şi simplu m-a sechestrat în magazin, de aceea vreau să vină poliţia pentru că o să fac plângere împotriva dumnealui. Nu e posibil aşa ceva. Au luat toate borcanele cu castraveţi de pe raft apoi”, a spus supărat târgujianul.

Directorul de vânzări al firmei Succes a venit la faţa locului şi l-a trimis la Protecţia Consumatorului. „Dumnealui trebuie să facă o plângere la Oficiul pentru Protecţia Consumatorului. Eu nu pot să fac nimic. Eu voi face şi o anchetă internă să văd ce s-a întâmplat iar dacă se dovedeşte că angajatele nu i-au dat banii înapoi clientului, acestea vor fi sancţionate. Nu mi se pare normal să se facă atâta circ aici în faţa magazinului când putea să meargă direct la OPC”, a declarat Radu Ion.

Conflictul dintre client şi reprezentanţii magazinului Succes a fost aplanat de o echipă de poliţişti care au venit la solicitarea cumpărătorului.

Inspectorii Oficiului pentru Protecţia Consumatorului vor verifica magazinul de unde cumpărătorul a cumpărat produsele şi vor solicita restituirea sumei clientului pentru respectivul produs neconform. Gheorghe Opriţoiu a depus o plângere şi la poliţie împotriva angajatului firmei Succes despre care clientul spune că l-a sechestrat în magazin.

Vizualizări: 105

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: