Vrei să-ţi înmatriculezi mașina? Poţi să aștepţi şi două luni!

Gorjenii care vor să-şi înmatriculeze maşina trebuie să știe că în viitoarele două luni n-au nicio șansă. Cel puţin 6.000 de mașini sunt în așteptare. Reprezentanţii Serviciului de Înmatriculări Auto au declarat că programările pentru înmatricularea mașinii se fac doar on-line, pe site-ul Prefecturii Gorj.

Abrogarea ordonanţei privind timbrul de mediu a bulversat sistemul de înmatriculări auto din cauza cererilor fără număr, inclusiv la Gorj. Reprezentanţii Serviciului de Înmatriculări Auto spun că numărul solicitărilor a crescut de patru ori mai mult decât în anii precedenţi, asta de teamă că statul ar putea reintroduce o lege asemănătoare. „Fluxul privind înmatricularea vehiculelor a crescut foarte mult acum, de trei sau patru ori faţă de anii trecuţi datorită legii care a abrogat ordonanţa privind taxa de timbru. Acum fiecare dintre cetăţeni solicită înmatricularea și în ritm cât mai rapid, pentru că toată lumea speculează că o să se introducă o nouă taxă”, a spus Nicolae Dinoiu, adjunct șef Serviciu Înmatriculări Auto.

 Ce se întâmplă de Paști

Programările se fac pe site-ul Prefecturii Gorj, www.srpcip.ro/programarionline. Acolo se emite un bilet de programare. „Sunt câteva zile în care nu se poate face programarea on-line pentru că nouă ni se eliberează următoarea zi lucrătoare la ora 24.00, specific zi lucrătoare, fiind de exemplu de Paști, următoarea zi lucrătoare vine peste patru-cinci zile. Cei care au programare în prima zi de Paști, automat pot să vină a doua zi sau prima zi lucrătoare după Paști; încercăm să-i rezolvăm și pe dumnealor. Programările sunt la ora actuală pe maxim 60 de zile, acesta este termenul pe care sunt deja ocupate”, a mai spus Nicolae Dinoiu.

 Cine nu are nevoie de programare

În cazul cetăţenilor care au furturi, deteriorări, modificări de date, de nume, decese, căsătorii, radieri, aceștia trebuie să știe că nu au nevoie de programare. „Timpul alocat de noi este de maxim zece minute la un dosar. Este foarte puţin pentru că sunt și dosare pe care le rezolvăm în trei minute, dar sunt și foarte multe care depășesc acest timp. Suntem doi angajaţi, lucrăm zilnic, non-stop, am ajuns la 130 de dosare pe zi, de la 35 de dosare. Nevoie de personal este foarte mare și nu de acum”, a mai spus Nicolae Dinoiu.

Vizualizări: 956

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: