Ce au de gând candidații cu salariații Primăriei Târgu Jiu!

A treia temă de dezbatere propusă de ziarul Pandurul candidaților la Primăria Târgu Jiu este: „Aveți în plan reorganizarea primăriei și a instituțiilor subordonate? Credeți că sunt corect dimensionate la această oră? Se impun concedieri, angajări?”. Toți candidații cred că este nevoie de reorganizare la Primăria Târgu Jiu.

Răspunsul candidatului independent Viorel Salvador Caragea

Consider că este obligatorie o reorganizare a  aparatului propriu al primarului și a direcțiilor subordonate. Aceasta va fi efectuată doar după o auditare a fiecărui segment și o analiză profundă a necesităților cetățenilor.

Urgent este necesară crearea prin redistribuire a unui structuri pentru mediul de afaceri privat și angajarea unui arhitect șef pentru rezolvarea problemelor de urbanism.

Dacă se vor face angajări și eventual concedieri totul va fi transparent în funcție de competențe și în concordanță cu prevederile legale în vigoare.

Consider că nepotismul și promovările pe grade de rudenie și afinități politice trebuie să dispară din aparatul primăriei.

Totodată întreaga activitate a primăriei și direcțiilor din subordine va deveni publică și transparentă astfel încât cetățeanul municipiului Târgu Jiu să poată participa activ la luarea deciziilor.

Respectarea cetățeanului, eficientizarea muncii salariaților primăriei, respectarea programului de lucru și sarcinile din fișa postului vor fi prioritare.

Răspunsul candidatului PSD, Aurel Popescu

Pe termen scurt-mediu am în vedere reorganizarea Aparatului Primarului și a instituțiilor subordonate. Modificările viitoare vor avea în vedere o completare a criteriilor de eficiență și performanță, respectiv o modificare a relațiilor organizatorice și funcționale existente, care să conducă la o îmbunătățire a modului de îndeplinire a serviciului/serviciilor publice de interes local. La această dată modul de organizare și funcționare al acestora este legal dimensionat. Nu se impun concedieri, iar angajări se vor face doar în situațiile care impun acest lucru.

Răspunsul candidatului PNL, Marcel Romanescu

Am prevăzut în programul meu (pe care l-am și prezentat cetățenilor) o revizuire a organigramelor Primăriei Târgu Jiu și a direcțiilor subordonate Consiliului Local. Administrația trebuie urgent adaptată la cerințele actuale! Una dintre primele măsuri va fi aceea de a prezenta cetățenilor municipiului o situație în acest sens și vom lua deciziile necesare pentru remedierea situației.

Este evident că organigrama va trebui schimbată în unele cazuri. Spre exemplu, la Poliția Locală avem un șef plus un adjunct la fiecare șase angajați! Și am văzut cu toții ce „eficientă” este instituția! Așa că organigrama va trebui schimbată, prioritizată pentru că se creează un adevărat haos acolo. În alte cazuri lipsesc cu desăvârșire niște servicii sau angajații nu lucrează la parametri optimi. Eu intenționez să pun bazele unei direcții în primărie care să se ocupe eficient de fondurile europene, pentru că acum avem o mare problemă în sensul ăsta. Direcția despre care vorbesc va avea în atribuții inclusiv informarea cetățenilor cărora le va oferi chiar și consultanță pentru accesarea de fonduri europene. Deocamdată sunt excluse concedierile, dar vorbim, clar, de eficientizare și, odată cu crearea acelei direcții, va trebui, probabil, să facem angajări pentru că avem nevoie de specialiști.

Răspunsul Danielei Grădinaru, candidatul PMP

Aveți în plan reorganizarea primăriei și a instituțiilor subordonate?

DA

Credeți că sunt corect dimensionate la această oră?

NU

 Se impun concedieri, angajări?

NU se impun concedieri și nici angajări ci doar eficientizarea muncii pe fiecare departament în parte,eventual o redistribuire de personal existent,spre departamentele in care sarcinile de serviciu depasesc posibilitatea indeplinirii de personalul din acea directie.

Vizualizări: 1,644

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Politică:

Citește și: