Anunț licitație cu strigare

CONSULTING COMPANY IPURL, în calitate de administrator judicar al debitorului IONILARIDAN GRUP SRL, aflat în procedura de reorganizare în dosar nr. 4140/95/2022 - Tribunalul Gorj organizează licitații publice cu strigare începând cu data de 25.06.2025, ora 12,00 și în continuare săptămânal, in fiecare zi de miercuri, ora 12,00 pentru  vânzarea bunului imobil: Teren extravilan în suprafață de 10000 mp, situat în Comuna Dănești, sat Bucureasa, județul Gorj, CF 35446 a UAT comuna Dănești, nr. cadastral 35446, cu deschidere de 40 ml la drumul de acces (str. Școlii). Accesul la teren se face din DJ 674A (Tg-Jiu-Dănești), fiind situat la o distanță de aproximativ 5 km de mun. Tg-Jiu. Pret de pornire 159.040 lei exclusiv TVA.

Licitaţiile se organizează la sediul Consulting Company IPURL din Târgu Jiu, str. Tudor Vladimirescu, nr. 15, jud. Gorj. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar, la telefoanele: 0253/223744, 0253/219690, 0744615954, prin e-mail la adresa: office@consultingcompany.ro. Regulamentul de participare la licitaţie se procură la sediul lichidatorului judiciar sau se transmite, la solicitare, prin e-mail sau fax. Toate persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la licitaţie sunt invitate să anunţe lichidatorul înainte de data stabilită pentru vânzare.

 

 

 


Licitație

CONSULTING COMPANY IPURL, în calitate de lichidator judiciar, organizează licitaţii publice cu strigare în vederea vânzării bunurilor aparținând debitorilor aflați în procedura falimentului, după cum urmează:

ROSTRAMO SA - dosar nr. 9388/95/2010 - Tribunalul Gorj: 

- începând cu data de 18.06.2025, ora 14 și în continuare săptămânal, în fiecare zi de miercuri, ora 14, pentru:

Lot B1 format din: (1) parte din construcția cu numărul cadastral 53493-C1-U3, reprezentată de construcție industrial-edilitară cu suprafața utilă de 4060,4 mp, având regim de înălțime P+1+2, cu cota teren 2856/7903; (2) parte din imobil cu numărul cadastral 65134, înscris în CF nr. 65134 a UAT Târgu Jiu, reprezentată de teren intravilan cu suprafața de 615 mp; (3) cota parte de 1,792% din căile de acces, respectiv 295,62 mp din imobilul cu numărul cadastral 62556, înscris în CF nr. 62556 a mun. Târgu Jiu și 18,80 mp din imobilul cu numărul cadastral 35264, înscris în CF nr. 35264 a mun. Târgu Jiu. Prețul de pornire a licitației este de 920768,48 lei exclusiv TVA, cu plata unui avans de 50% din prețul de adjudecare și a diferenței în 12 rate lunare egale.

Lot B2 format din: (1) parte din construcția cu numărul cadastral 53493-C1-U3, reprezentată de construcție industrial-edilitară cu suprafața utilă de 4490,7 mp, având regim de înălțime P+1+2, cu cota teren 3159/7903; (2) parte din imobil cu numărul cadastral 65134, înscris în CF nr. 65134 a UAT Târgu Jiu, reprezentată de: teren intravilan cu suprafața de 1833 mp și construcția C1 cu suprafața construită la sol de 32 mp; (3) cota parte de 1,983% din căile de acces, respectiv 326,98/16493 mp din terenul cu numărul cadastral 62556, înscris în CF nr. 62556 a mun. Târgu Jiu și 20,80/1049 mp din terenul cu numărul cadastral 35264, înscris în CF nr. 35264 a mun. Târgu Jiu. Prețul de pornire a licitației este de 1067132,22 lei exclusiv TVA, cu plata unui avans de 50% din prețul de adjudecare și a diferenței în 12 rate lunare egale.

Lot 1 „Fabrica de mobilă 1” format din: (1) imobil cu numărul cadastral 36793-C1-U2, înscris în CF nr. 36793-C1-U2 a UAT Târgu Jiu, reprezentat de construcție cu regim de înălțime P+1+2+3+4, având suprafața utilă de 9121,3 împreună cu cota-parte de 5171/10419 mp teren aferent; (2) cota-parte de 1/2, respectiv 802/1604 mp din terenul cu numărul cadastral 71557, înscris în CF nr. 71557 a UAT Târgu Jiu; (3) imobil cu numărul cadastral 71558,  înscris în CF nr. 71558 a UAT Târgu Jiu, reprezentat de teren cu suprafața de 359 mp; (4) cota-parte de 2,824% din căile de acces, respectiv 465,81/16493 mp din terenul cu numărul cadastral 62556, înscris în CF nr. 62556 a UAT Târgu Jiu și 29,63/1049 mp din terenul cu numărul cadastral 35264, înscris în CF nr. 35264 a UAT Târgu Jiu. Prețul de pornire a licitației este de 1.941.148,17 lei exclusiv TVA, cu plata unui avans de 50% din prețul de adjudecare și a diferenței în 12 rate lunare egale.

TEMOXIN SRL - dosar nr. 729/95/2019 - Tribunalul Gorj.  Licitație publică cu strigare săptămânal, în fiecare zi de joi, ora 13, pentru vânzarea imobilului clădire cu suprafața de  63 mp (bar cu terasa si magazin) și teren curți-construcții în suprafață de 141 mp (bunuri neintabulate), situate în Sat Matasari, Com. Matasari, punct Cariera Jilț Sud, jud. Gorj. Preţ de pornire 41125 lei exclusiv TVA.

PA COM PREST SRL – dosar nr. 1553/95/2018 - Tribunalul Gorj.  Licitație publică cu strigare, în fiecare zi de luni, ora 12, pentru: spațiu comercial situat în Târgu Jiu, str. Mihail Sadoveanu, nr. 40A, jud. Gorj, zona Piața 9 Mai (Piața Mică), nr. cadastral 56231–C1-U2, cu suprafața utilă de 35 mp, fără  terenul aferent construcției. Preț de pornire: 50960  lei exclusiv TVA

CCD SOFCEN SRL - dosar nr. 5426/95/2023 - Tribunalul Gorj. Licitație publică cu strigare incepând cu data de 04.06.2025 ora 14 si in continuare săptămânal in fiecare zi de miercuri ora 14,00, pentru vânzarea bunului Autoutilitară Vauxall Movano, basculabil, an fabricatie 2007, motor 2,5 diesel, putere 84 kw/114 CP, 7 locuri, cutie manuală, 210000 km, nr. identificare VNIH9CWK636459177. Prețul de pornire este de 30600 lei, exclusiv TVA.

GMRMIX COM90 SRL - dosar nr. 1450/95/2023 - Tribunalul Gorj: Licitație publică cu strigare săptămânal, în fiecare zi de joi, ora 14, pornind de la următoarele prețuri, exclusiv TVA: Sistem supraveghere video – 2352 lei; Ladă frigorifică mezeluri – 1764 lei; Ladă frigorifică lactate – 2193,10 lei; Tejghea magazin cu vitrină – 378 lei.

ARIAMOB  SRL - dosar nr. 5400/95/2015 - Tribunalul Gorj: Licitație publică cu strigare săptămânal, în fiecare zi de vineri, ora 14, pornind de la prețurile diminuate cu 70% față de valoarea de evaluare, pentru:

1) Vânzare individual: Centrală pe gaze Junkers – 159,60 lei; Stanta aluminiu M 9650 manuala – 182,40 lei; Mașină de frezat pentru profile de aluminiu – 194,70 lei; Mașină de frezat KM 219 – 208,20 lei; Mașină de debavurat tip KT 24DC 04 - 1320 lei;

2) Vanzare individual pe repere: obiecte de inventar (corpuri suspendate, rafturi, ferestre, usi, etc) preț de pornire total 15127,80 lei; Materiale pentru confecționarea jaluzelelor verticale, tâmplăriei din PVC și Aluminiu, mobilierului (materiale textile, spătare, picioare masa, capace rulou, ghidaj lam pvc, glisiere, etc) preț de pornire total 20036,10 lei.

SEROP SRL - dosar nr. 1160/95/2019 - Tribunalul Gorj. Licitatie publică cu strigare săptămânal în fiecare zi de joi ora 14, pornind de la prețurile reduse cu 70% față de cele evaluate, pentru urmatoarele bunuri: Demolator electric Makita 1900 W – 721,20 lei; Demolator electric Makita – 309 lei; Invertor sudură KITin 190 – 465,90 lei; Invertor sudură GE 145w – 94,50 lei; Schelă metalică – 2085,90 lei; Schelă metalică – 873 lei; Set format din Polidisc + masina de gaurit – 834,6 lei, Bormasina Einhell 650w – 22,80 lei.

- ADK PAV SRL – dosar nr. 5542/95/2023 - Tribunalului Gorj. Licitatie publica cu strigare începând cu data 05.06.2025, ora 12 și săptămâmal în fiecare zi de joi ora 12,00 pornind de la prețurile reduse cu 30% față de cele de evaluare, pentru urmatoarele bunuri: 1.Instalație fabricare prefabricate din beton (pavele), formată din: presă beton MM600, robot vid cu dispozitiv de răsturnare si stivuitor automat cu spălare – preț de pornire 118393,8 lei; 2. Linie preparare beton formată din: mixer pentru beton, dozator beton, elevator alimentare beton - preț de pornire 10041,5 lei; 3.Linie preparare beton formată din: mixer pentru beton, dozator beton, elevator alimentare beton - preț de pornire 10041,5 lei; 4.Compresor de aer – pret de pornire 2520 lei; 5.Elevator manual – pret de pornire 539,70 lei; 5.Paleți ceramici – 300 buc. – pret de pornire 4620 lei; 6.Pânză filtrantă – 3 baloți – pret de pornire 2765 lei; 7.Sită filtrantă – 6 baloți – pret de pornire 1645 lei.

Licitaţiile se organizează la sediul Consulting Company IPURL din Târgu Jiu, str. Tudor Vladimirescu, nr. 15, jud. Gorj. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar, la telefoanele: 0253/223744, 0253/219690, 0744615954, prin e-mail la adresa: office@consultingcompany.ro. Toate persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la licitaţie sunt invitate să anunţe lichidatorul înainte de data stabilită pentru vânzare.


CONVOCARE

CONVOCARE

 

Consiliul de Administrație al MINPREST SERV S.A. (“Societatea”), cu sediul în orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Gorj, sub nr. J 2002000298186, cod fiscal 14814483, în temeiul art. 117  din Legea nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu prevederile Actului Constitutiv (actualizat) al Societății, prin preşedintele Consiliului de Administraţie-dna. Brînzan Adela,  convoacă la adresa Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, România, Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor înscriși în Registrul Acționarilor Societății la data de 13 iunie 2025, stabilită ca dată de referință, conform art. 123, alineatul 2 din Legea societăților, pentru data de 23 iunie 2025, la ora 12°°.

Ordinea de zi pentru Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor este următoarea:

1.       Aprobarea încheierii tranzacției având ca obiect Servicii de revizii și de întreținere periodica a automobilelor, între Minprest Serv S.A. și Societatea Complexul Energetic Oltenia S.A.

2.       Aprobarea încheierii tranzacției având ca obiect Servicii de întreținere si reparații linii CF Sectia 2 Descărcări Ișalnita, între Minprest Serv S.A și Societatea Complexul Energetic Oltenia S.A.

3.       Aprobarea limitelor generale ale remunerațiilor membrilor Consiliului de Administrație și Directorului General al Minprest Serv S.A.

4.       Împuternicire persoană autorizată care să îndeplinească toate și oricare dintre formalitățile cerute pentru înregistrarea și pentru asigurarea opozabilității către terțe persoane a hotărârii adoptate de Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Minprest Serv S.A. Persoana împuternicită va putea delega altor persoane mandatul său cu privire la îndeplinirea formalităților menționate mai sus.

La ședința AGOA, acţionarii persoane juridice pot fi reprezentați de reprezentanții lor legali care, la rândul lor, pot da procură altor persoane. Acționarii pot vota în adunarea generală prin corespondenţă, prin completarea formularului de vot. 

Formularele de vot prin corespondenţă vor fi depuse de către acţionari cu cel puţin 48 de ore înainte de adunarea generală.

Procurile vor fi depuse în original la data adunării, sub sancţiunea pierderii exerciţiului dreptului de vot în acea adunare. Procurile vor fi reţinute de societate, făcându-se menţiune despre aceasta în procesul-verbal. În cazul în care la data menționată nu se întrunește cvorumul de prezenţă prevăzut de Actul Constitutiv (actualizat) al Societății, se convoacă și se fixează în temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990, republicată, cea de-a doua Adunare Generală Ordinară a Acționarilor pentru data de 26 iunie 2025, la ora 12°°, în acelaşi loc. Data de referinţă indicată în preambulul prezentei convocări va rămâne valabilă şi în cazul celei de-a doua adunări. Mandatele speciale/procurile primite de reprezentanţii acţionarilor vor fi valabile şi pentru a doua adunare.  

 

 

Documentele aferente punctelor înscrise pe ordinea de zi se pot ridica de la sediul Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, prin simpla probă a identităţii acționarilor, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă, sau de pe pagina de internet a societății www.minprest.ro.

 

 

PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE

BRÎNZAN ADELA


COMUNICAT DE PRESĂ - Proiect PNRR

COMUNICAT DE PRESĂ


ANGAJARE

Enova Mechanics SRL din Rovinari angajeaza lacatus confectii metalice cu cunostinte de sudare.

Sunt necesare cunostinte de desen tehnic.

Executa operații de tăiere-debitare, îndreptare, ajustare, asamblare confectie metalica.

Constituie un avantaj cunoasterea procedeelor de sudare MIG-MAG si TIG (WIG), chiar si fara calificare in domeniul sudarii.

Persoană ordonată, îndemânatică, atentă la detalii, care învață repede si care colaboreaza cu echipa de producție pentru îndeplinirea obiectivelor stabilite.

Activitatea se desfasoara doar la sediul firmei, in conditii de munca optime.

CV-urile se depun la adresa de email contact@enova-group.biz sau la sediul firmei din Aleea Ciresului, nr. 18 din Rovinari, relatii la telefon: 0773342240.

 


CONVOCARE

CONVOCARE

 

Consiliul de Administrație al MINPREST SERV S.A. (“Societatea”), cu sediul în orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Gorj, sub nr. J 2002000298186, cod fiscal 14814483, în temeiul art. 117 din Legea nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu prevederile Actului Constitutiv (actualizat) al Societății, prin preşedintele Consiliului de Administraţie-dna. Brînzan Adela, convoacă la adresa Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, România, Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor înscriși în Registrul Acționarilor Societății la data de 16 mai 2025, stabilită ca dată de referință, conform art. 123, alineatul 2 din Legea societăților, pentru data de 26 mai 2025, la ora 12°°.

Ordinea de zi pentru Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor este următoarea:

1. Prezentarea Raportului Comitetului de nominalizare şi remunerare cu privire la remuneraţiile şi alte avantaje acordate administratorilor şi directorilor în cursul anului financiar 2024.

2. Prezentarea Raportului privind activitatea Consiliului de Administraţie pentru anul 2024.

3. Aprobarea situaţiilor financiare anuale ale Minprest Serv S.A. întocmite pentru exerciţiul financiar încheiat la data de 31.12.2024, însoţite de Raportul auditorului financiar, Raportul administratorilor pentru anul 2024 și Raportul Comitetului de nominalizare și remunerare pentru anul 2024.

4. Aprobarea repartizarii profitului net înregistrat în anul 2024.

5. Aprobarea descărcării de gestiune a administratorilor societății Minprest Serv S.A. pentru activitatea aferentă exercițiului financiar 2024, pentru fiecare membru, pe perioada derulării mandatului în exercițiul financiar 2024.

6. Notă de informare privind tranzacțiile cu administrarorii ori directorii, cu angajații, cu acționarii care dețin controlul asupra sociețății sau cu o societate controlată de aceștia, pentru trimestrul I al anului 2025, în conformitate cu prevederile art.52(3) din OUG nr.109/2011, cu modificările și completările ulterioare.

7. Împuternicire persoană autorizată care să îndeplinească toate și oricare dintre formalitățile cerute pentru înregistrarea și pentru asigurarea opozabilității către terțe persoane a hotărârii adoptate de Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Minprest Serv S.A. Persoana împuternicită va putea delega altor persoane mandatul său cu privire la îndeplinirea formalităților menționate mai sus.

În conformitate cu dispoziţiile art. 125 din Legea nr. 31/1990, republicată cu modificările şi completările ulterioare, acţionarii pot participa şi vota în adunarea generală prin reprezentare, în baza unei împuterniciri acordate pentru respectiva adunare generală sau pot vota prin corespondenţă prin completarea formularului de vot.

Formularele de vot prin corespondenţă vor fi depuse de către acţionari cu cel puţin 48 de ore înainte de adunarea generală.

Procurile vor fi depuse în original la data adunării, sub sancţiunea pierderii exerciţiului dreptului de vot în acea adunare. Procurile vor fi reţinute de societate, făcându-se menţiune despre aceasta în procesul-verbal. Accesul acţionarilor la adunarea generală a acţionarilor este permis prin simpla probă a identităţii acestora, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă. În cazul în care la data menționată nu se întrunește cvorumul de prezenţă prevăzut de Actul Constitutiv (actualizat) al Societății, se convoacă și se fixează în temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990, republicată, cea de-a doua Adunare Generală Ordinară a Acționarilor pentru data de 27 mai 2025, la ora 12°°, în acelaşi loc. Data de referinţă indicată în preambulul prezentei convocări va rămâne valabilă şi în cazul celei de-a doua adunări. Mandatele speciale/procurile speciale primite de reprezentanţii acţionarilor vor fi valabile şi pentru a doua adunare.

Documentele aferente punctelor înscrise pe ordinea de zi se pot ridica de la sediul Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, prin simpla probă a identităţii acționarilor, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă, sau de pe pagina de internet a societății www.minprest.ro.

 

PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE

BRÎNZAN ADELA



Convocare

CONVOCARE

Consiliul de Administrație al MINPREST SERV S.A. (“Societatea”), cu sediul în orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Gorj, sub nr. J 18/298/2002, cod fiscal 14814483, în temeiul art. 117 din Legea nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu prevederile Actului Constitutiv (actualizat) al Societății, prin preşedintele Consiliului de Administraţie-dna. Brînzan Adela, convoacă la adresa Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, România, Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor înscriși în Registrul Acționarilor Societății la data de 25 aprilie 2025, stabilită ca dată de referință, conform art. 123, alineatul 2 din Legea societăților, pentru data de 8 mai 2025, la ora 12°°.

Ordinea de zi pentru Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor este următoarea:

1. Constatarea încetării mandatului membrilor provizorii și președintelui Consiliului de Administrație al Minprest Serv S.A. ca urmare a expirării perioadei pentru care au fost numiți, la data de 10.05.2025.

2. Aprobarea numirii membrilor provizorii ai Consiliului de Administratie, pentru o perioada de 5 luni începand cu data de 11.05.2025, conform prevederilor OUG nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificări si completări prin Legea nr. 111/2016, cu modificările si completările ulterioare, sau până la desemnarea membrilor Consiliului de Administratie, în conformitate cu prevederile OUG nr. 109/2011, dacă selectia se finalizează înainte de termenul menționat.

3. Numirea președintelui Consiliului de Administrație al Minprest Serv S.A. începând cu data de 11.05.2025.

4. Stabilirea indemnizatiei fixe a membrilor provizorii și a Președintelui Consiliului de Administrație.

5. Aprobarea contractului de mandat ce va fi încheiat cu membrii provizorii și Președintele Consiliului de Administrație.

6. Împuternicirea reprezentantului Societăţii Complexul Energetic Oltenia S.A., în calitate de acționar majoritar al Minprest Serv S.A. în Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Minprest Serv S.A., pentru semnarea contractului de mandat cu membrii provizorii și Președintele Consiliului de Administrație.

7. Informarea cu privire la vânzarea la licitație publică a celor 25 de acțiuni ale Minprest Serv S.A. deținute de Inițiativa Grup SRL-în faliment.

8. Aprobarea Componentei integrale a planului de selecție, împreună cu anexele corespunzătoare, documente întocmite de Comisia de selecție și nominalizare în cadrul procedurii de selecție a administratorilor Societății Minprest Serv S.A.

9. Împuternicire persoană autorizată care să îndeplinească toate și oricare dintre formalitățile cerute pentru înregistrarea și pentru asigurarea opozabilității către terțe persoane a hotărârii adoptate de

2 / 2

Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Minprest Serv S.A. Persoana împuternicită va putea delega altor persoane mandatul său cu privire la îndeplinirea formalităților menționate mai sus.

În cel mult 15 zile de la publicarea convocării, acționarii pot formula propuneri de candidaturi. În cerere vor fi incluse informații cu privire la numele, localitatea de domiciliu şi calificarea profesională ale persoanelor propuse pentru funcția respectivă, conform prevederilor art. 117¹, alin. 2 din Legea nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Lista cuprinzând informații cu privire la numele, localitatea de domiciliu şi calificarea profesională ale persoanelor propuse de către acționari pentru funcţia de membru al Consiliului de Administrație, va fi pusă la dispoziţia acţionarilor, putând fi consultată şi completată de aceştia.

În conformitate cu dispoziţiile art. 125 din Legea nr. 31/1990, republicată cu modificările şi completările ulterioare, acţionarii pot participa şi vota în adunarea generală prin reprezentare, în baza unei împuterniciri acordate pentru respectiva adunare generală sau pot vota prin corespondenţă prin completarea formularului de vot.  

Formularele de vot prin corespondenţă vor fi depuse de către acţionari cu cel puţin 48 de ore înainte de adunarea generală.

Procurile vor fi depuse în original la data adunării, sub sancţiunea pierderii exerciţiului dreptului de vot în acea adunare. Procurile vor fi reţinute de societate, făcându-se menţiune despre aceasta în procesul-verbal. Accesul acţionarilor la adunarea generală a acţionarilor este permis prin simpla probă a identităţii acestora, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă. În cazul în care la data menționată nu se întrunește cvorumul de prezenţă prevăzut de Actul Constitutiv (actualizat) al Societății, se convoacă și se fixează în temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990, republicată, cea de-a doua Adunare Generală Ordinară a Acționarilor pentru data de 9 mai 2025, la ora 12°°, în acelaşi loc. Data de referinţă indicată în preambulul prezentei convocări va rămâne valabilă şi în cazul celei de-a doua adunări. Mandatele speciale/procurile speciale primite de reprezentanţii acţionarilor vor fi valabile şi pentru a doua adunare.  

Documentele aferente punctelor înscrise pe ordinea de zi se pot ridica de la sediul Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, prin simpla probă a identităţii acționarilor, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă, sau de pe pagina de internet a societății www.minprest.ro.

 

PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE

BRÎNZAN ADELA



CONVOCARE

CONVOCARE

Consiliul de Administrație al MINPREST SERV S.A. (“Societatea”), cu sediul în orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Gorj, sub nr. J 2002000298186, cod fiscal 14814483, în temeiul art. 117  din Legea nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu prevederile Actului Constitutiv (actualizat) al Societății, prin preşedintele Consiliului de Administraţie-dna. Brînzan Adela,  convoacă la adresa Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, România, Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor înscriși în Registrul Acționarilor Societății la data de 11 martie 2025, stabilită ca dată de referință, conform art. 123, alineatul 2 din Legea societăților, pentru data de 21 martie 2025, la ora 12°°.

Ordinea de zi pentru Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor este următoarea:

1.       Stabilirea Bugetului de venituri și cheltuieli al Minprest Serv S.A. pentru anul 2025 și estimări pentru perioada 2026-2027.

2.       Informare privind tranzacțiile cu administratorii ori directorii, cu angajații, cu acționarii care dețin controlul asupra societății sau cu o societate controlată de aceștia, pentru trimestrul IV al anului 2024, în conformitate cu prevederile art. 52 (3) OUG nr.109/2011, cu modificările și completările ulterioare.

3.       Împuternicire persoană autorizată care să îndeplinească toate și oricare dintre formalitățile cerute pentru înregistrarea și pentru asigurarea opozabilității către terțe persoane a hotărârii adoptate de Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Minprest Serv S.A. Persoana împuternicită va putea delega altor persoane mandatul său cu privire la îndeplinirea formalităților menționate mai sus.

La ședința AGOA, acţionarii persoane juridice pot fi reprezentați de reprezentanții lor legali care, la rândul lor, pot da procură altor persoane. Acționarii pot vota în adunarea generală prin corespondenţă, prin completarea formularului de vot. 

Formularele de vot prin corespondenţă vor fi depuse de către acţionari cu cel puţin 48 de ore înainte de adunarea generală.

Procurile vor fi depuse în original la data adunării, sub sancţiunea pierderii exerciţiului dreptului de vot în acea adunare. Procurile vor fi reţinute de societate, făcându-se menţiune despre aceasta în procesul-verbal. În cazul în care la data menționată nu se întrunește cvorumul de prezenţă prevăzut de Actul Constitutiv (actualizat) al Societății, se convoacă și se fixează în temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990, republicată, cea de-a doua Adunare Generală Ordinară a Acționarilor pentru data de 24 martie 2025, la ora 12°°, în acelaşi loc. Data de referinţă indicată în preambulul prezentei convocări va rămâne valabilă şi în cazul celei de-a doua adunări. Mandatele speciale/procurile primite de reprezentanţii acţionarilor vor fi valabile şi pentru a doua adunare.  

Documentele aferente punctelor înscrise pe ordinea de zi se pot ridica de la sediul Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, prin simpla probă a identităţii acționarilor, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă, sau de pe pagina de internet a societății www.minprest.ro.

PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE

BRÎNZAN ADELA



CONVOCARE

CONVOCARE

Consiliul de Administrație al MINPREST SERV S.A. (“Societatea”), cu sediul în orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Gorj, sub nr. J 18/298/2002, cod fiscal 14814483, în temeiul art. 117 din Legea nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu prevederile Actului Constitutiv (actualizat) al Societății, prin preşedintele Consiliului de Administraţie-dna. Brînzan Adela, convoacă la adresa Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, România, Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor înscriși în Registrul Acționarilor Societății la data de 21 februarie 2025, stabilită ca dată de referință, conform art. 123, alineatul 2 din Legea societăților, pentru data de 5 martie 2025, la ora 12°°.

Ordinea de zi pentru Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor este următoarea:

1. Aprobarea prelungirii mandatului membrilor provizorii în Consiliul de Administraţie al Minprest Serv S.A. începând cu data de 10.03.2025 în temeiul art. 29¹, alin. 2 din OUG nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice cu modificările și completările ulterioare.

2. Aprobarea formei Actului adiţional la contractele de mandat ale membrilor provizorii în Consiliul de Administrație al Minprest Serv S.A.

3. Mandatarea reprezentantului Societăţii Complexul Energetic Oltenia S.A., în calitate de acționar majoritar al societății Minprest Serv S.A. în Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Minprest Serv S.A., pentru semnarea actelor adiționale la contractele de mandat ce se vor încheia cu membrii provizorii în Consiliul de Administrație al Minprest Serv S.A.

4. Aprobarea tranzacțiilor încheiate de Minprest Serv S.A. cu Societatea Complexul Energetic Oltenia S.A.

5. Împuternicire persoană autorizată care să îndeplinească toate și oricare dintre formalitățile cerute pentru înregistrarea și pentru asigurarea opozabilității către terțe persoane a hotărârii adoptate de Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Minprest Serv S.A. Persoana împuternicită va putea delega altor persoane mandatul său cu privire la îndeplinirea formalităților menționate mai sus.

La ședința AGOA, acţionarii persoane juridice pot fi reprezentați de reprezentanții lor legali care, la rândul lor, pot da procură altor persoane. Acționarii pot vota în adunarea generală prin corespondenţă, prin completarea formularului de vot.

Formularele de vot prin corespondenţă vor fi depuse de către acţionari cu cel puţin 48 de ore înainte de adunarea generală.

Procurile vor fi depuse în original la data adunării, sub sancţiunea pierderii exerciţiului dreptului de vot în acea adunare. Procurile vor fi reţinute de societate, făcându-se menţiune despre aceasta în procesul-verbal. În cazul în care la data menționată nu se întrunește cvorumul de prezenţă prevăzut de Actul Constitutiv (actualizat) al Societății, se convoacă și se fixează în temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990, republicată, cea de-a doua Adunare Generală Ordinară a Acționarilor pentru data de 7 martie 2025, la ora 12°°, în acelaşi loc. Data de referinţă indicată în preambulul prezentei convocări va rămâne valabilă şi în cazul celei de-a doua adunări. Mandatele speciale/procurile primite de reprezentanţii acţionarilor vor fi valabile şi pentru a doua adunare.

Documentele aferente punctelor înscrise pe ordinea de zi se pot ridica de la sediul Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, prin simpla probă a identităţii acționarilor, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă, sau de pe pagina de internet a societății www.minprest.ro.

PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE

BRÎNZAN ADELA


ANUNȚ PUBLIC

 

ANUNȚ PUBLIC 

privind depunerea solicitării de emitere a avizului de mediu 

                                                             

 

U.A.T. COMUNA CRASNA, prin Vamvu Aurel- primar, anunţă publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a avizului de mediu pentru proiectul “Strategia integrată de dezvoltare locală a comunei Crasna județul Gorj pentru perioada programatică 2024-2030 ”.

Informațiile privind proiectul propus pot fi consultate la sediul APM Gorj din municipiul Tg-Jiu, str. Unirii, nr.76 în zilele de luni-vineri, între orele 8³°-14, precum şi la sediul Primariei Com. Crasna sat Carpiniș nr. 21 jud. Gorj în zilele de luni-vineri, între orele 8³°-14,

Observațiile publicului se primesc zilnic la sediul Agenției pentru Protecția Mediului Gorj

 

 


Anunț convocare

CONVOCARE

Consiliul de Administrație al MINPREST SERV S.A. (“Societatea”), cu sediul în orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Gorj, sub nr. J 18/298/2002, cod fiscal 14814483, în temeiul art. 117  din Legea nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu prevederile Actului Constitutiv (actualizat) al Societății, prin preşedintele Consiliului de Administraţie-dna. Brînzan Adela,  convoacă la adresa Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, România, Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor înscriși în Registrul Acționarilor Societății la data de 13 ianuarie 2025, stabilită ca dată de referință, conform art. 123, alineatul 2 din Legea societăților, pentru data de               23 ianuarie 2025, la ora 12°°.

Ordinea de zi pentru Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor este următoarea:

1.       Prezentarea Raportului  privind activitatea Consiliului de Administraţie pentru trimestrul III al anului 2024.

2.       Informare privind tranzacțiile cu administratorii ori directorii, cu angajații, cu acționarii care dețin controlul asupra societății sau cu o societate controlată de aceștia, pentru trimestrul III al anului 2024, în conformitate cu prevederile art. 52 (3) OUG nr.109/2011, cu modificările și completările ulterioare.

3.       Informare cu privire la adresa AMEPIP nr. 8029/29.11.2024 referitoare la indicatorii de performanță pentru anul 2024 ai Directorului general al Minprest Serv S.A.

4.       Împuternicire persoană autorizată care să îndeplinească toate și oricare dintre formalitățile cerute pentru înregistrarea și pentru asigurarea opozabilității către terțe persoane a hotărârii adoptate de Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Minprest Serv S.A. Persoana împuternicită va putea delega altor persoane mandatul său cu privire la îndeplinirea formalităților menționate mai sus.

În conformitate cu dispoziţiile art. 125 din Legea nr. 31/1990, republicată cu modificările şi completările ulterioare, acţionarii pot participa şi vota în adunarea generală prin reprezentare, în baza unei împuterniciri acordate pentru respectiva adunare generală sau pot vota prin corespondenţă prin completarea formularului de vot. 

Formularele de vot prin corespondenţă vor fi depuse de către acţionari cu cel puţin 48 de ore înainte de adunarea generală.

Procurile vor fi depuse în original la data adunării, sub sancţiunea pierderii exerciţiului dreptului de vot în acea adunare. Procurile vor fi reţinute de societate, făcându-se menţiune despre aceasta în procesul-verbal. Accesul acţionarilor la adunarea generală a acţionarilor este permis prin simpla probă a identităţii acestora, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă. În cazul în care la data menționată nu se întrunește cvorumul de prezenţă prevăzut de Actul Constitutiv (actualizat) al Societății, se convoacă și se fixează în temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990, republicată, cea de-a doua Adunare Generală Ordinară a Acționarilor pentru data de 30 ianuarie 2025, la ora 12°°, în acelaşi loc. Data de referinţă indicată în preambulul prezentei convocări va rămâne valabilă şi în cazul celei de-a doua adunări. Mandatele speciale/procurile speciale primite de reprezentanţii acţionarilor vor fi valabile şi pentru a doua adunare.       

Documentele aferente punctelor înscrise pe ordinea de zi se pot ridica de la sediul Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, prin simpla probă a identităţii acționarilor, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă, sau de pe pagina de internet a societății www.minprest.ro.

 

 

PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE

BRÎNZAN ADELA





Anunț angajare

ROMÂNIA

JUDEȚUL GORJ

PRIMĂRIA COMUNEI MĂTĂSARI

COMPARTIMENTUL JURIDIC , RELAȚII CU PUBLICUL,

RESURSE UMANE, STARE CIVILĂ

                                                       A N U N Ț

            Primăria Comunei Mătăsari, cu sediul în Mătăsari, str.Principală nr.168, județul Gorj, anunță organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea următorului post contractual conform H.G. NR.1336/08.11.2022:

             1.Nivelul postului: execuție

             2.Denumirea postului: asistent medical comunitar, post vacant, pe perioadă nedeterminată.

             3.Numărul de posturi: 1 post normă întreagă

            Data și locul organizării concursului:

            Concursul se va desfășura la sediul Primăriei Comunei Mătăsari din str.Principală nr.168 și va consta în următoarele probe:

            -proba scrisă, în data de 09.12.2024, ora 09:00

            -proba interviu, în data de 11.12.2024, ora 09:00

             Condiții de participare la concurs:

            Candidații trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:

            1.Condiții generale prevăzute de art.15 din H.G. 1336/08.11.2022

              Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr.53/2003-Codul Muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art.542 alin.(1) și (2) din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare:

             a)are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene și domiciliul în România.

            b)cunoaște limba română, scris și vorbit.

             c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr.53/2003-Codul Muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

            d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate.

              e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs.

              f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

             g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția , de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii.

            h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art.1 alin.(2) din Legea nr.118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările și completările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art.35 alin.(1) lit.h).

              2.Condiții specifice:

               1.Nivelul studiilor: - Absolvirea liceului sanitar, studii postliceale sanitare sau învățământ universitar în specialitatea “asistență medicală’’.

             2.Vechime în specialitatea studiilor absolvite : - minim 6 luni în specialitatea studiilor.

              3.Alte condiții: - Certificat de membru al Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România (aviz anual/adeverință eliberată de către O.A.M.G.M.A.M.R.)

                                       - Cunoștinte operare calculator – nivel minim

               Documente solicitate candidaților pentru întocmirea dosarului de concurs conform art.35 din H.G. 1336/2022

              a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa II.

               b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea , potrivit legii, aflate în termen de valabilitate.

              c) copia certificatului de căsătoria sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz.

              d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică.

              e)copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului.

             f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar.

              g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare,eliberată de către medical de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului.

              h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art.1 alin.(2) din Legea nr.118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările și completările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ , sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane.

           i) Curriculum vitae, model comun european.

           j) Certificat din care să rezulte că deține cunoștințe minime de operare calculator.

          Dosarele de concurs se depun la sediul instituției. Informații la telefon:0253376551 sau pe adresa de e-mail: matasariprimaria@yahoo.com.

        Termenul de depunere al dosarelor de concurs va fi de 10 zile lucrătoare de la data publicării prezentului anunț, respectiv până la data de 29.11.2024, ora 15:00.

        Data publicării anunțului: 15.11.2024.

          3. Bibliografie:

          1.OUG nr.18/2017 privind asistența medicală comunitară.

          2.HG nr.324/2019 privind aprobarea Normelor metodologice privind organizarea, funcționarea și finanțarea activității de asistență medicală comunitară.

         3.OUG nr.144/2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moașă și a profesiei de asistent medical, precum și organizara și funcționarea Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România.

        4.CODUL DE ETICĂ ŞI DEONTOLOGIE al asistentului medical generalist, al moaşei şi al asistentului medical din România.

        5.Lucreția Titircă – Urgențele medico – chirurgicale, Editura Medicală - sinteze

        4. Tematică:

       1.OUG nr.18/2017 privind asistența medicală comunitară:

            - Capitolul I – Dispoziţii generale

            - Capitolul II – Obiectivele, activităţile şi beneficiarii serviciilor de asistenţă medicală comunitară.

           - Capitolul III – Formizarea şi organizarea serviciilor de asistenţă medicală comunitară.

         2. HG nr.324/2019 privind aprobarea Normelor metodologice privind organizarea, funcționarea și finanțarea activității de asistență medicală comunitară:

             - Capitolul I – Dispoziţii generale

             - Capitolul III – Personalul implicat în activitatea de asistenţă medicală comunitară

              - Anexa 1 la normele metodologice

              - Anexa 5 la normele metodologice

         3. OUG nr.144/2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moașă și a profesiei de asistent medical, precum și organizarea și funcționarea Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România:

                - Capitolul II – Secţiunea 1,

                - Capitolul III – Secţiunea 1,

                                        - Secţiunea a 4-a

                                        - Secţiunea a 5-a

                                        - Secţiunea a 6-a

         4. CODUL DE ETICĂ ŞI DEONTOLOGIE al asistentului medical generalist, al moaşei şi al asistentului medical din România:

               - Capitolul I

               - Capitolul II

               - Capitolul III

          5.Lucreția Titircă – Urgențele medico – chirurgicale – sinteze:

            - Urgenţele Abdominale

            - Urgenţele Renale şi Urologice

            - Urgenţele Neurologice

            - Urgenţele în Pediatrie

            - Urgenţele Otorinolaringologice

            - Şocul

Calendarul de desfășurare al concursului

                            ACTIVITATE DATA ORA

Postarea/publicarea anunțului 15.11.2024

Data limită de depunere a dosarelor 29.11.2024 15.00

Selecția dosarelor 02.12.2024 12.00

Afișarea selecției dosarelor 02.12.2024 13.00

Termen limită contestații referitoare la selecția dosarelor 03.12.2024 13.00

Afișarea rezultatelor la contestații 04.12.2024 13.00

Proba scrisă 09.12.2024 09.00

Afișarea rezultatelor la proba scrisă 09.12.2024 13.00

Termen limită contestații la probă scrisă 10.12.2024 13.00

Afișarea rezultatelor la contestații referitoare la proba scrisă 10.12.2024 15.00

Interviul 11.12.2024 09.00

Afișarea rezultatelor la proba interviu 11.12.2024 11.00

Termen limită contestații la proba de interviu 12.12.2024 13.00

Afișarea rezultatelor la contestații proba de interviu 12.12.2024 15.00

Afișare rezultat final 12.12.2024 15.30

                                                                         PRIMAR,

                                                                  GAȘPĂR GHEORGHE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Condoleanțe

Colegii din cadrul Direcției de Sănătate Publică Gorj sunt alături de doamna Roxana Spirlea la greaua pierdere pricinuită de decesul tatălui său, Aurel Cănăvoiu. Sincere condoleanțe!