Condoleanțe

Colegii din cadrul Direcției de Sănătate Publică Gorj sunt alături de doamna Roxana Spirlea la greaua pierdere pricinuită de decesul tatălui său, Aurel Cănăvoiu. Sincere condoleanțe!


ANUNȚ PIERDERE CARNET DE ELEV

Declar pierdut carnetul de elev pe numele Popescu Antonio Leonard Valentin, eliberat de Colegiul Național "Spiru Haret".  Carnetul a fost pierdut în perioada 2022-2023 și se declară nul.


ANUNŢ

  Primăria Comunei Mătăsari, cu sediul în Mătăsari, str.Principală, nr.168, judeţul Gorj, anunţă organizarea şi desfăşurarea  concursului pentru ocuparea unui post contractual vacant de asistent medical comunitar din cadrul Compartimentului de asistență medicală comunitară al Primăriei Comunei Mătăsari.

 Concursul se va desfăşura la sediul Primăriei Comunei Mătăsari din str.Principală nr.168 şi va consta în următoarele probe:

            - proba scrisă, în data de 30.09.2024, ora 9:00

            - proba interviu, în data de 02.10.2024, ora 9:00

 Candidații trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:

       1.Condiţii generale prevăzute de art.15 din H.G. nr.1336/08.11.2022 privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale, cu modificările şi completările ulterioare;

             2. Condiţii specifice:

             -absolvent al liceului sanitar, studii postliceale sanitare sau învățământ universitar în specialitatea “asistență medicală”.

            - vechime în specialitatea studiilor absolvite – minim 6  luni

            -certificat de membru al Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România (aviz anual/adeverință eliberat/ă de către O.A.M.G.M.A.M.R.) în termen de valabilitate.

            -cunoștințe operare pe calculator-nivel minim

Dosarele de concurs se depun la sediul Primăriei Mătăsari în termen de  10 zile lucrătoare de la data publicării prezentului anunț, respectiv în perioada 06.09.2024- 19.09.2024, ora 1500.

         Condiţiile de participare şi desfăşurare a concursului, bibliografia, informaţii privind documentele necesare dosarului de concurs şi alte relaţii suplimentare se pot obţine de la sediul Primăriei Comunei Mătăsari, telefon 0253/376551.

 

 

 

                                                

                                                 PRIMAR,

                                                 GAȘPĂR GHEORGHE

 


CONVOCARE

Consiliul de Administrație al MINPREST SERV S.A. (“Societatea”), cu sediul în orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Gorj, sub nr. J 18/298/2002, cod fiscal 14814483, în temeiul art. 117  din Legea nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu prevederile Actului Constitutiv (actualizat) al Societății, prin preşedintele Consiliului de Administraţie-dl. Brânzan Gheorghe Sebastian,  convoacă la adresa Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, România, Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor înscriși în Registrul Acționarilor Societății la data de 27 septembrie 2024, stabilită ca dată de referință, conform art. 123, alineatul 2 din Legea societăților, pentru data de 7 octombrie 2024, la ora 12°°.

Ordinea de zi pentru Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor este următoarea:

1.       Aprobarea încetării mandatului membrilor Consiliului de Administrație al Minprest Serv S.A. ca urmare a expirării acestuia începând cu data de 09.10.2024.

2.       Numirea membrilor Consiliului de Administrație al Minprest Serv S.A. începând cu data de 09.10.2024. 

3.       Numirea președintelui Consiliului de Administrație al Minprest Serv S.A. începând cu data de 09.10.2024.

4.       Stabilirea duratei mandatului membrilor Consiliului de Administratie începând cu data de 09.10.2024.

5.       Stabilirea remuneratiei membrilor Consiliului de Administratie al Minprest Serv S.A. 

6.       Aprobarea formei contractului de mandat ce va fi încheiat cu membrii Consiliului de Administratie aleși, inclusiv a anexei cuprinzând  indicatorii de performanță financiari și nefinanciari negociați și aprobați pentru anul 2024.

7.       Mandatarea reprezentantului Societăţii Complexul Energetic Oltenia S.A., în calitate de acționar majoritar al societății Minprest Serv S.A. în Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Minprest Serv S.A., pentru semnarea contractului de mandat cu membrii Consiliului de Administratie.

8.       Prezentarea Raportului  privind activitatea Consiliului de Administraţie pentru semestrul I al anului 2024.

9.       Împuternicire persoană autorizată care să îndeplinească toate și oricare dintre formalitățile cerute pentru înregistrarea și pentru asigurarea opozabilității către terțe persoane a hotărârii adoptate de Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Minprest Serv S.A. Persoana împuternicită va putea delega altor persoane mandatul său cu privire la îndeplinirea formalităților menționate mai sus.

         În cel mult 15 zile de la publicarea convocării, acționarii pot formula propuneri de candidaturi. În cerere vor fi incluse informații cu privire la numele, localitatea de domiciliu şi calificarea profesională ale persoanelor propuse pentru funcția respectivă, conform prevederilor art. 117¹, alin. 2 din Legea nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

         Lista cuprinzând informații cu privire la numele, localitatea de domiciliu şi calificarea profesională ale persoanelor propuse de către acționari pentru funcţia de membru al Consiliului de Administrație, va fi pusă la dispoziţia acţionarilor, putând fi consultată şi completată de aceştia.

În conformitate cu dispoziţiile art. 125 din Legea nr. 31/1990, republicată cu modificările şi completările ulterioare, acţionarii pot participa şi vota în adunarea generală prin reprezentare, în baza unei împuterniciri acordate pentru respectiva adunare generală sau pot vota prin corespondenţă prin completarea formularului de vot. 

Formularele de vot prin corespondenţă vor fi depuse de către acţionari cu cel puţin 48 de ore înainte de adunarea generală.

Procurile vor fi depuse în original la data adunării, sub sancţiunea pierderii exerciţiului dreptului de vot în acea adunare. Procurile vor fi reţinute de societate, făcându-se menţiune despre aceasta în procesul-verbal. Accesul acţionarilor la adunarea generală a acţionarilor este permis prin simpla probă a identităţii acestora, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă. În cazul în care la data menționată nu se întrunește cvorumul de prezenţă prevăzut de Actul Constitutiv (actualizat) al Societății, se convoacă și se fixează în temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990, republicată, cea de-a doua Adunare Generală Ordinară a Acționarilor pentru data de 8 octombrie 2024, la ora 12°°, în acelaşi loc. Data de referinţă indicată în preambulul prezentei convocări va rămâne valabilă şi în cazul celei de-a doua adunări. Mandatele speciale/procurile speciale primite de reprezentanţii acţionarilor vor fi valabile şi pentru a doua adunare.       

Documentele aferente punctelor înscrise pe ordinea de zi se pot ridica de la sediul Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, prin simpla probă a identităţii acționarilor, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă, sau de pe pagina de internet a societății www.minprest.ro.

 

PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE

BRÂN


CONVOCARE

Consiliul de Administrație al MINPREST SERV S.A. (“Societatea”), cu sediul în orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Gorj, sub nr. J 18/298/2002, cod fiscal 14814483, în temeiul art. 117  din Legea nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu prevederile Actului Constitutiv (actualizat) al Societății, prin preşedintele Consiliului de Administraţie-dl. Brânzan Gheorghe Sebastian,  convoacă la adresa Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, România, Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor înscriși în Registrul Acționarilor Societății la data de 23 septembrie 2024, stabilită ca dată de referință, conform art. 123, alineatul 2 din Legea societăților, pentru data de               3 octombrie 2024, la ora 12°°.

Ordinea de zi pentru Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor este următoarea:

1.      Stabilirea Bugetului de venituri și cheltuieli al Minprest Serv S.A. rectificat pentru anul 2024 și estimări pentru perioada 2025-2026.

2.      Informare privind tranzacțiile cu administratorii ori directorii, cu angajații, cu acționarii care dețin controlul asupra sociețății sau cu o societate controlată de aceștia, pentru semestrul I al anului 2024, în conformitate cu prevederile art.52 (3) OUG nr.109/2011, cu modificările și completările ulterioare.

3.      Împuternicire persoană autorizată care să îndeplinească toate și oricare dintre formalitățile cerute pentru înregistrarea și pentru asigurarea opozabilității către terțe persoane a hotărârii adoptate de Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Minprest Serv S.A. Persoana împuternicită va putea delega altor persoane mandatul său cu privire la îndeplinirea formalităților menționate mai sus.

În conformitate cu dispoziţiile art. 125 din Legea nr. 31/1990, republicată cu modificările şi completările ulterioare, acţionarii pot participa şi vota în adunarea generală prin reprezentare, în baza unei împuterniciri acordate pentru respectiva adunare generală sau pot vota prin corespondenţă prin completarea formularului de vot. 

Formularele de vot prin corespondenţă vor fi depuse de către acţionari cu cel puţin 48 de ore înainte de adunarea generală.

Procurile vor fi depuse în original la data adunării, sub sancţiunea pierderii exerciţiului dreptului de vot în acea adunare. Procurile vor fi reţinute de societate, făcându-se menţiune despre aceasta în procesul-verbal. Accesul acţionarilor la adunarea generală a acţionarilor este permis prin simpla probă a identităţii acestora, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă. În cazul în care la data menționată nu se întrunește cvorumul de prezenţă prevăzut de Actul Constitutiv (actualizat) al Societății, se convoacă și se fixează în temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990, republicată, cea de-a doua Adunare Generală Ordinară a Acționarilor pentru data de                     4 octombrie 2024, la ora 12°°, în acelaşi loc. Data de referinţă indicată în preambulul prezentei convocări va rămâne valabilă şi în cazul celei de-a doua adunări. Mandatele speciale/procurile speciale primite de reprezentanţii acţionarilor vor fi valabile şi pentru a doua adunare.      

Documentele aferente punctelor înscrise pe ordinea de zi se pot ridica de la sediul Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, prin simpla probă a identităţii acționarilor, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă, sau de pe pagina de internet a societății www.minprest.ro.

 

 

PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE

BRÂNZAN GHEORGHE-SEBASTIAN


Anunț public

PRIMĂRIA COMUNEI TURBUREA, JUDEȚUL GORJ, anunță elaborarea primei versiuni a planului: ACTUALIZARE PLAN URBANISTIC GENERAL – COMUNA TURBUREA – JUDEȚUL GORJ  și declanșarea etapei de încadrare pentru obținerea avizului de mediu.

         Consultarea primei versiuni a planului se poate realiza la sediul Agenției pentru Protecția Mediului Gorj, str. Unirii, nr. 76, Târgu-Jiu, 210143, Jud. Gorj, și la sediul titularului, Primăria Comunei TURBUREA, Județul Gorj, cu sediul în Comuna TURBUREA, sat TURBUREA, str. Principală, nr. 83.

         Comentariile și sugestiile se vor transmite în scris la sediul Agenției pentru Protecția Mediului Gorj în termen de 15 zile calendaristice de la publicarea anunțului.


Anunț public

PRIMĂRIA COMUNEI TURBUREA, JUDEȚUL GORJ, anunță elaborarea primei versiuni a planului: ACTUALIZARE PLAN URBANISTIC GENERAL – COMUNA TURBUREA – JUDEȚUL GORJ  și declanșarea etapei de încadrare pentru obținerea avizului de mediu.

         Consultarea primei versiuni a planului se poate realiza la sediul Agenției pentru Protecția Mediului Gorj, str. Unirii, nr. 76, Târgu-Jiu, 210143, Jud. Gorj, și la sediul titularului, Primăria Comunei TURBUREA, Județul Gorj, cu sediul în Comuna TURBUREA, sat TURBUREA, str. Principală, nr. 83.

         Comentariile și sugestiile se vor transmite în scris la sediul Agenției pentru Protecția Mediului Gorj în termen de 18 zile calendaristice de la publicarea anunțului.


CONVOCARE

Consiliul de Administrație al MINPREST SERV S.A. (“Societatea”), cu sediul în orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Gorj, sub nr. J 18/298/2002, cod fiscal 14814483, în temeiul art. 117  din Legea nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu prevederile Actului Constitutiv (actualizat) al Societății, prin preşedintele Consiliului de Administraţie-dl. Brânzan Gheorghe Sebastian,  convoacă la adresa Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, România, Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor înscriși în Registrul Acționarilor Societății la data de 14 iulie 2024, stabilită ca dată de referință, conform art. 123, alineatul 2 din Legea societăților, pentru data de 24 iulie 2024, la ora 12°°.

Ordinea de zi pentru Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor este următoarea:

1.     Prezentarea Raportului  privind activitatea Consiliului de Administraţie pentru trimestrul I al anului 2024.

2.     Informare cu privire la Bugetul de venituri și cheltuieli al Minprest Serv S.A. aprobat pentru anul 2024 și estimari pentru perioada 2025-2026.

3.     Împuternicire persoană autorizată care să îndeplinească toate și oricare dintre formalitățile cerute pentru înregistrarea și pentru asigurarea opozabilității către terțe persoane a hotărârii adoptate de Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Minprest Serv S.A. Persoana împuternicită va putea delega altor persoane mandatul său cu privire la îndeplinirea formalităților menționate mai sus.

În conformitate cu dispoziţiile art. 125 din Legea nr. 31/1990, republicată cu modificările şi completările ulterioare, acţionarii pot participa şi vota în adunarea generală prin reprezentare, în baza unei împuterniciri acordate pentru respectiva adunare generală sau pot vota prin corespondenţă prin completarea formularului de vot. 

Formularele de vot prin corespondenţă vor fi depuse de către acţionari cu cel puţin 48 de ore înainte de adunarea generală.

Procurile vor fi depuse în original la data adunării, sub sancţiunea pierderii exerciţiului dreptului de vot în acea adunare. Procurile vor fi reţinute de societate, făcându-se menţiune despre aceasta în procesul-verbal. Accesul acţionarilor la adunarea generală a acţionarilor este permis prin simpla probă a identităţii acestora, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă. În cazul în care la data menționată nu se întrunește cvorumul de prezenţă prevăzut de Actul Constitutiv (actualizat) al Societății, se convoacă și se fixează în temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990, republicată, cea de-a doua Adunare Generală Ordinară a Acționarilor pentru data de                     30 iulie 2024, la ora 12°°, în acelaşi loc. Data de referinţă indicată în preambulul prezentei convocări va rămâne valabilă şi în cazul celei de-a doua adunări. Mandatele speciale/procurile speciale primite de reprezentanţii acţionarilor vor fi valabile şi pentru a doua adunare.        

Documentele aferente punctelor înscrise pe ordinea de zi se pot ridica de la sediul Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, prin simpla probă a identităţii acționarilor, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă, sau de pe pagina de internet a societății www.minprest.ro.

 

 

PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE

BRÂNZAN GHEORGHE-SEBASTIAN


CONVOCARE

CONVOCARE

 

 

Consiliul de Administrație al MINPREST SERV S.A. (“Societatea”), cu sediul în orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Gorj, sub nr. J 18/298/2002, cod fiscal 14814483, în temeiul art. 117  din Legea nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu prevederile Actului Constitutiv (actualizat) al Societății, prin preşedintele Consiliului de Administraţie-dl. Brânzan Gheorghe Sebastian,  convoacă la adresa Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, România, Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor înscriși în Registrul Acționarilor Societății la data de 24 iunie 2024, stabilită ca dată de referință, conform art. 123, alineatul 2 din Legea societăților, pentru data de 4 iulie  2024, la ora 12°°.

Ordinea de zi pentru Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor este următoarea:

1.    Aprobarea Raportului Consiliului de Administrație al Minprest Serv SA. privind activitatea desfăşurată în perioada de mandat 01.01.2023-31.12.2023, elaborat în temeiul prevederilor art. 30 alin.7 din OUG nr. 109/2011.

2.   Aprobarea gradului global de realizare al indicatorilor de performanţă  în anul 2023 de către membrii Consiliului de administraţie al Minprest Serv SA., prezentat în Raportul Consiliului de Administrație al Minprest Serv SA. privind activitatea desfăşurată în perioada de mandat 01.01.2023-31.12.2023, în vederea acordării componentei variabile a remuneraţiei pentru perioada 01.01.2023-30.06.2023.

3.   Aprobarea acordării componentei variabile a remuneraţiei membrilor Consiliului de administraţie al Minprest Serv S.A pentru perioada 01.01.2023-30.06.2023 având la bază gradul global de realizare al indicatorilor de performanţă  în anul 2023 și prevederile din contractele de mandat ale administratorilor.

4.   Prezentarea Raportului Minprest Serv S.A. cuprinzând informatii aferente anului 2023 pentru întocmirea Dosarului prețurilor de transfer al actionarului majoritar-Societatea Complexul Energetic Oltenia S.A.

5.   Împuternicire persoană autorizată care să îndeplinească toate și oricare dintre formalitățile cerute pentru înregistrarea și pentru asigurarea opozabilității către terțe persoane a hotărârii adoptate de Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Minprest Serv S.A. Persoana împuternicită va putea delega altor persoane mandatul său cu privire la îndeplinirea formalităților menționate mai sus.

 

În conformitate cu dispoziţiile art. 125 din Legea nr. 31/1990, republicată cu modificările şi completările ulterioare, acţionarii pot participa şi vota în adunarea generală prin reprezentare, în baza unei împuterniciri acordate pentru respectiva adunare generală sau pot vota prin corespondenţă prin completarea formularului de vot. 

Formularele de vot prin corespondenţă vor fi depuse de către acţionari cu cel puţin 48 de ore înainte de adunarea generală.

Procurile vor fi depuse în original la data adunării, sub sancţiunea pierderii exerciţiului dreptului de vot în acea adunare. Procurile vor fi reţinute de societate, făcându-se menţiune despre aceasta în procesul-verbal. Accesul acţionarilor la adunarea generală a acţionarilor este permis prin simpla probă a identităţii acestora, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă. În cazul în care la data menționată nu se întrunește cvorumul de prezenţă prevăzut de Actul Constitutiv (actualizat) al Societății, se convoacă și se fixează în temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990, republicată, cea de-a doua Adunare Generală Ordinară a Acționarilor pentru data de                    9 iulie 2024, la ora 12°°, în acelaşi loc. Data de referinţă indicată în preambulul prezentei convocări va rămâne valabilă şi în cazul celei de-a doua adunări. Mandatele speciale/procurile speciale primite de reprezentanţii acţionarilor vor fi valabile şi pentru a doua adunare.        

Documentele aferente punctelor înscrise pe ordinea de zi se pot ridica de la sediul Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, prin simpla probă a identităţii acționarilor, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă, sau de pe pagina de internet a societății www.minprest.ro.

 

 

PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE

BRÂNZAN GHEORGHE-SEBASTIAN


Convocare

Consiliul de Administrație al MINPREST SERV S.A. (“Societatea”), cu sediul în orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Gorj, sub nr. J 18/298/2002, cod fiscal 14814483, în temeiul art. 117  din Legea nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu prevederile Actului Constitutiv (actualizat) al Societății, prin preşedintele Consiliului de Administraţie-dl. Brânzan Gheorghe Sebastian,  convoacă la adresa Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, România, Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor înscriși în Registrul Acționarilor Societății la data de 17 mai 2024, stabilită ca dată de referință, conform art. 123, alineatul 2 din Legea societăților, pentru data de 27 mai 2024, la ora 12°°.

Ordinea de zi pentru Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor este următoarea:

1.     Prezentarea Raportului Comitetului de nominalizare şi remunerare cu privire la remuneraţiile şi alte avantaje acordate administratorilor şi directorilor în cursul anului financiar 2023.

2.     Prezentarea Raportului  privind activitatea Consiliului de Administraţie pentru anul 2023.

3.     Aprobarea situaţiilor financiare anuale ale Minprest Serv S.A. întocmite pentru exerciţiul financiar încheiat la data de 31.12.2023, însoţite de Raportul auditorului financiar, Raportul administratorilor pentru anul 2023 și Raportul Comitetului de nominalizare și remunerare pentru anul 2023.

4.     Aprobarea repartizarii profitului net înregistrat în anul 2023.

5.     Aprobarea descărcării de gestiune a administratorilor societății Minprest Serv S.A. pentru activitatea aferentă exercițiului financiar 2023, pentru fiecare membru, pe perioada derulării mandatului în exercițiul financiar 2023. 

6.   Aprobarea indicatorilor de performanță financiari și nefinanciari ai Directorului general și  Consiliului de Administrație pentru anul 2024 așa cum vor fi stabiliți în urma negocierii.

7.   Aprobarea formei Actului adiţional la contractele de mandat ale membrilor Consiliului de Administrație al Minprest Serv S.A. cuprinzând indicatorii de performanță financiari şi nefinanciari pentru anul 2024 şi încheierea de acte adiţionale la contractele de mandat. 

8.   Mandatarea reprezentantului S. Complexul Energetic Oltenia SA., în calitate de acționar majoritar al societății Minprest Serv SA. în Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Minprest Serv SA., pentru semnarea actelor adiționale la contractele de mandat ale membrilor Consiliului de Administratie, cuprinzând indicatorii de performanță financiari şi nefinanciari pentru anul 2024.

9.   Aprobarea tranzacțiilor pentru anul 2023 încheiate cu Societatea Complexul Energetic Oltenia S.A. având o valoare mai mare de 10% din cifra de afaceri pe anul 2022 a Minprest Serv S.A.

10.  Notă de informare privind tranzacțiile cu administrarorii ori directorii, cu angajații, cu acționarii care dețin controlul asupra sociețății sau cu o societate controlată de aceștia, pentru trimestrul IV al anului 2023, în conformitate cu prevederile art.52(3) OUG nr.109/2011, cu modificările și completările ulterioare.

11.  Notă de informare privind tranzacțiile cu administrarorii ori directorii, cu angajații, cu acționarii care dețin controlul asupra sociețății sau cu o societate controlată de aceștia, pentru trimestrul I al anului 2024, în conformitate cu prevederile art.52(3) OUG nr.109/2011, cu modificările și completările ulterioare.

12.  Împuternicire persoană autorizată care să îndeplinească toate și oricare dintre formalitățile cerute pentru înregistrarea și pentru asigurarea opozabilității către terțe persoane a hotărârii adoptate de Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Minprest Serv S.A. Persoana împuternicită va putea delega altor persoane mandatul său cu privire la îndeplinirea formalităților menționate mai sus.

În conformitate cu dispoziţiile art. 125 din Legea nr. 31/1990, republicată cu modificările şi completările ulterioare, acţionarii pot participa şi vota în adunarea generală prin reprezentare, în baza unei împuterniciri acordate pentru respectiva adunare generală sau pot vota prin corespondenţă prin completarea formularului de vot. 

Formularele de vot prin corespondenţă vor fi depuse de către acţionari cu cel puţin 48 de ore înainte de adunarea generală.

Procurile vor fi depuse în original la data adunării, sub sancţiunea pierderii exerciţiului dreptului de vot în acea adunare. Procurile vor fi reţinute de societate, făcându-se menţiune despre aceasta în procesul-verbal. Accesul acţionarilor la adunarea generală a acţionarilor este permis prin simpla probă a identităţii acestora, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă. În cazul în care la data menționată nu se întrunește cvorumul de prezenţă prevăzut de Actul Constitutiv (actualizat) al Societății, se convoacă și se fixează în temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990, republicată, cea de-a doua Adunare Generală Ordinară a Acționarilor pentru data de                     28 mai 2024, la ora 12°°, în acelaşi loc. Data de referinţă indicată în preambulul prezentei convocări va rămâne valabilă şi în cazul celei de-a doua adunări. Mandatele speciale/procurile speciale primite de reprezentanţii acţionarilor vor fi valabile şi pentru a doua adunare.        

Documentele aferente punctelor înscrise pe ordinea de zi se pot ridica de la sediul Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, prin simpla probă a identităţii acționarilor, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă, sau de pe pagina de internet a societății www.minprest.ro.

 

PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE

BRÂNZAN GHEORGHE-SEBASTIAN


CONVOCARE

Consiliul de Administrație al MINPREST SERV S.A. (“Societatea”), cu sediul în orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Gorj, sub nr. J 18/298/2002, cod fiscal 14814483, în temeiul art. 117  din Legea nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu prevederile Actului Constitutiv (actualizat) al Societății, prin preşedintele Consiliului de Administraţie-dl. Brânzan Gheorghe Sebastian,  convoacă la adresa Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, România, Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor înscriși în Registrul Acționarilor Societății la data de 29 martie 2024, stabilită ca dată de referință, conform art. 123, alineatul 2 din Legea societăților, pentru data de 9 aprilie 2024, la ora 12°°.

 

Ordinea de zi pentru Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor este următoarea:

1.      Aprobarea declanșării procedurii de selecție a membrilor Consiliului de Administrație al Minprest Serv S.A., conform prevederilor OUG nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 111/2016, cu modificările și completările aduse de Legea nr. 187/2023, Legea nr. 296/2023 și OUG nr. 117/ 2023 și înaintarea Hotărârii AGOA adoptată către autoritatea publică tutelară, Ministerul Energiei și către Autoritatea de Monitorizare și Evaluare a Performantelor Întreprinderilor Publice (AMEPIP).

 

2.      Împuternicire persoană autorizată care să îndeplinească toate și oricare dintre formalitățile cerute pentru înregistrarea și pentru asigurarea opozabilității către terțe persoane a hotărârii adoptate de Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Minprest Serv S.A. Persoana împuternicită va putea delega altor persoane mandatul său cu privire la îndeplinirea formalităților menționate mai sus.

 

În conformitate cu dispoziţiile art. 125 din Legea nr. 31/1990, republicată cu modificările şi completările ulterioare, acţionarii pot participa şi vota în adunarea generală prin reprezentare, în baza unei împuterniciri acordate pentru respectiva adunare generală sau pot vota prin corespondenţă prin completarea formularului de vot. 

 

Formularele de vot prin corespondenţă vor fi depuse de către acţionari cu cel puţin 48 de ore înainte de adunarea generală.

 

Procurile vor fi depuse în original la data adunării, sub sancţiunea pierderii exerciţiului dreptului de vot în acea adunare. Procurile vor fi reţinute de societate, făcându-se menţiune despre aceasta în procesul-verbal. Accesul acţionarilor la adunarea generală a acţionarilor este permis prin simpla probă a identităţii acestora, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă. În cazul în care la data menționată nu se întrunește cvorumul de prezenţă prevăzut de Actul Constitutiv (actualizat) al Societății, se convoacă și se fixează în temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990, republicată, cea de-a doua Adunare Generală Ordinară a Acționarilor pentru data de 10 aprilie 2024, la ora 12°°, în acelaşi loc. Data de referinţă indicată în preambulul prezentei convocări va rămâne valabilă şi în cazul celei de-a doua adunări. Mandatele speciale/procurile speciale primite de reprezentanţii acţionarilor vor fi valabile şi pentru a doua adunare.  

  

Documentele aferente punctelor înscrise pe ordinea de zi se pot ridica de la sediul Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, prin simpla probă a identităţii acționarilor, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă, sau de pe pagina de internet a societății www.minprest.ro.

 

PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE

BRÂNZAN GHEORGHE-SEBASTIAN


CONVOCARE

Consiliul de Administrație al MINPREST SERV S.A. (“Societatea”), cu sediul în orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Gorj, sub nr. J 18/298/2002, cod fiscal 14814483, în temeiul art. 117  din Legea nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu prevederile Actului Constitutiv (actualizat) al Societății, prin preşedintele Consiliului de Administraţie-dl. Brânzan Gheorghe Sebastian,  convoacă la adresa Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, România, Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor înscriși în Registrul Acționarilor Societății la data de 2 februarie 2024, stabilită ca dată de referință, conform art. 123, alineatul 2 din Legea societăților, pentru data de     12 februarie 2024, la ora 12°°.

Ordinea de zi pentru Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor este următoarea:

1.       Stabilirea Bugetului de venituri și cheltuieli al Minprest Serv S.A. pentru anul 2024 și estimări pentru perioada 2025-2026.

2.       Împuternicire persoană autorizată care să îndeplinească toate și oricare dintre formalitățile cerute pentru înregistrarea și pentru asigurarea opozabilității către terțe persoane a hotărârii adoptate de Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Minprest Serv S.A. Persoana împuternicită va putea delega altor persoane mandatul său cu privire la îndeplinirea formalităților menționate mai sus.

În conformitate cu dispoziţiile art. 125 din Legea nr. 31/1990, republicată cu modificările şi completările ulterioare, acţionarii pot participa şi vota în adunarea generală prin reprezentare, în baza unei împuterniciri acordate pentru respectiva adunare generală sau pot vota prin corespondenţă prin completarea formularului de vot. 

Formularele de vot prin corespondenţă vor fi depuse de către acţionari cu cel puţin 48 de ore înainte de adunarea generală.

Procurile vor fi depuse în original la data adunării, sub sancţiunea pierderii exerciţiului dreptului de vot în acea adunare. Procurile vor fi reţinute de societate, făcându-se menţiune despre aceasta în procesul-verbal. Accesul acţionarilor la adunarea generală a acţionarilor este permis prin simpla probă a identităţii acestora, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă. În cazul în care la data menționată nu se întrunește cvorumul de prezenţă prevăzut de Actul Constitutiv (actualizat) al Societății, se convoacă și se fixează în temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990, republicată, cea de-a doua Adunare Generală Ordinară a Acționarilor pentru data de                     13 februarie 2024, la ora 12°°, în acelaşi loc. Data de referinţă indicată în preambulul prezentei convocări va rămâne valabilă şi în cazul celei de-a doua adunări. Mandatele speciale/procurile speciale primite de reprezentanţii acţionarilor vor fi valabile şi pentru a doua adunare.       

Documentele aferente punctelor înscrise pe ordinea de zi se pot ridica de la sediul Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, prin simpla probă a identităţii acționarilor, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă, sau de pe pagina de internet a societății www.minprest.ro.

 

 

PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE

BRÂNZAN GHEORGHE-SEBASTIAN


CONVOCARE

Consiliul de Administrație al MINPREST SERV S.A. (“Societatea”), cu sediul în orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Gorj, sub nr. J 18/298/2002, cod fiscal 14814483, în temeiul art. 117  din Legea nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu prevederile Actului Constitutiv (actualizat) al Societății, prin preşedintele Consiliului de Administraţie-dl. Brânzan Gheorghe Sebastian,  convoacă la adresa Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, România, Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor și Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor înscriși în Registrul Acționarilor Societății la data de 29 ianuarie 2024, stabilită ca dată de referință, conform art. 123, alineatul 2 din Legea societăților, pentru data de 8 februarie 2024, la ora 12°°, respectiv la ora 13ºº.

Ordinea de zi pentru Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor este următoarea:

 

1.     Prezentarea Raportului  privind activitatea Consiliului de Administraţie pentru trimestrul III al anului 2023.

2.     Împuternicire persoană autorizată care să îndeplinească toate și oricare dintre formalitățile cerute pentru înregistrarea și pentru asigurarea opozabilității către terțe persoane a hotărârii adoptate de Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Minprest Serv S.A. Persoana împuternicită va putea delega altor persoane mandatul său cu privire la îndeplinirea formalităților menționate mai sus.

 

Ordinea de zi pentru Adunarea Generală Extraordinară a Acţionarilor este următoarea:

 

1. Aprobarea exceptării Minprest Serv S.A. de la aplicarea prevederilor art. XL alin. (1) și art. XLI alin. (1), Capitolul III- Secţiunea 2 din Legea nr. 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilităţii financiare a României pe termen lung conform art. XLIII din lege.

2. Împuternicire persoană autorizată care să îndeplinească toate și oricare dintre formalitățile cerute pentru înregistrarea și pentru asigurarea opozabilității către terțe persoane a hotărârii adoptate de Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor Minprest Serv S.A. Persoana împuternicită va putea delega altor persoane mandatul său cu privire la îndeplinirea formalităților menționate mai sus.

 

În conformitate cu dispoziţiile art. 125 din Legea nr. 31/1990, republicată cu modificările şi completările ulterioare, acţionarii pot participa şi vota în adunarea generală prin reprezentare, în baza unei împuterniciri acordate pentru respectiva adunare generală sau pot vota prin corespondenţă prin completarea formularului de vot. 

Formularele de vot prin corespondenţă vor fi depuse de către acţionari cu cel puţin 48 de ore înainte de adunarea generală.

Procurile vor fi depuse în original la data adunării, sub sancţiunea pierderii exerciţiului dreptului de vot în acea adunare. Procurile vor fi reţinute de societate, făcându-se menţiune despre aceasta în procesul-verbal. Accesul acţionarilor la adunarea generală a acţionarilor este permis prin simpla probă a identităţii acestora, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă. În cazul în care la data menționată nu se întrunește cvorumul de prezenţă prevăzut de Actul Constitutiv (actualizat) al Societății, se convoacă și se fixează în temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990, republicată, cea de-a doua Adunare Generală Ordinară a Acționarilor și Adunare Generală Extraordinară a Acționarilor pentru data de 14 februarie 2024, la ora 12°°, respectiv ora 13ºº, în acelaşi loc. Data de referinţă indicată în preambulul prezentei convocări va rămâne valabilă şi în cazul celei de-a doua adunări. Mandatele speciale/procurile speciale primite de reprezentanţii acţionarilor vor fi valabile şi pentru a doua adunare.        

Documentele aferente punctelor înscrise pe ordinea de zi se pot ridica de la sediul Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, prin simpla probă a identităţii acționarilor, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă, sau de pe pagina de internet a societății www.minprest.ro.

 

PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE


Comunicat de presă

COMUNICAT DE PRESĂ

 

PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!

 

 


Comunicat de presă

Comunicat finalizare proiect.


 Anunţ

Oraşul Ţicleni anunţă elaborarea primei versiuni a ”Strategiei Integrate de Dezvoltare Urbană a Oraşului Ţicleni 2021-2027”, oraş Ţicleni, judeţul Gorj, şi declanşarea etapei de încadrare pentru obţinerea avizului de mediu. Consultarea primei versiuni a ”Strategiei Integrate de Dezvoltare Urbană a Oraşului Ţicleni 2021-2027" se poate realiza la APM Gorj, strada Unirii, nr. 76, Tg.Jiu, zilnic între orele 09.00 – 15.00 în termen de 15 zile calendaristice de la data prezentului anunţ.

 

 

 


COMUNICAT DE PRESĂ

Comunicat de presă Primăria Orașului Rovinari a derulat începând cu 14.03.2020 (termen de finalizare 31.12.2023) proiectul ”Bunicii Comunității – Rovinari” POCU/436/4/4/127708.

 


Anunț public

Oraşul Ţicleni anunţă elaborarea primei versiuni a ,,Strategiei Integrate de Dezvoltare Urbană a Oraşului Ţicleni 2021-2027”, oraş Ţicleni, judeţul Gorj, şi declanşarea etapei de încadrare pentru obţinerea avizului de mediu. Consultarea primei versiuni a ,,Strategiei Integrate de Dezvoltare Urbană a Oraşului Ţicleni 2021-2027" se poate realiza la APM Gorj , strada Unirii , nr. 76 , Tg.Jiu, zilnic între orele 09.00 – 15.00 în termen de 18 zile calendaristice de la data prezentului anunţ .


ANUNȚ

SC Noarim Group SRL, CUI 19754714, cu sediul social în Târgu Jiu, str 23 August, nr 94, camera nr 2, bloc 94, scara 1, et 3, ap 13, județul Gorj, anunță publicul interesat că a depus la APM Gorj documentația tehnică pentru obținerea autorizației de mediu pentru desfășurarea activităților de ”Cod CAEN 3101 - Fabricarea de mobila pentru birouri si magazine” pe amplasamentul din Aleea Târgului nr 4, Târgu Jiu, județul Gorj.

Eventuale observații se vor depune în scris la Agenția pentru Protecția Mediului Gorj din Târgu Jiu, strada Unirii, nr 76, tel: 0253215384, fax 0253212892, email [email protected].


ANUNȚ

PRIMĂRIA COMUNEI TURBUREA, titular al proiectului, anunță publicul interesat asupra luării deciziei de încadrare în cadrul procedurilor de evaluare a impactului asupra mediului  pentru proiectul ”Împădurire terenuri agricole Turburea”, propus a fi amplasat în Turburea- extravilan județul Gorj. Proiectul deciziei de încadrare și motivele care o fundamentează pot fi consultate la sediul APM Gorj din municipiul Tg-Jiu, str. Unirii, nr.76. în zile, în zilele de luni-vineri, între orele 08-16 precum și la următoarea adresă de imternet http://apmgj.anpm.ro/.

Publicul interesat poate înainta comentarii/observații la  proiectul deciziei de încadrare în termen de 10 zile de la data publicării anunțului pe pagina de internet a autorității competente pentru protecția mediului.

Observațiile publicului se primesc zilnic la sediul APM Gorj.