Comerțul online vine în sprijinul comercianților tradiționali

Vivre, principalul eCommerce de mobilier, decorațiuni și articole de lifestyle din România și Europa de Est, invită retailerii offline să comercializeze propriile produse pe Vivre.ro.

În contextul socio-economic actual, comerțul offline întâmpină dificultăți în a interacționa cu publicul lor. Pentru a veni în sprijinul comerțului tradițional, dar și al clienților dornici să beneficieze în condiții de siguranță de produsele de care au nevoie, Vivre pune la dispoziția retailerilor site-urile și aplicațiile proprii, oferind acces la o destinație online de home & deco accesată de peste 6.000.000 de vizitatori lunar.

“Vivre este o companie care lucrează cu și pentru oameni, iar în situația actuală ne dorim să fim un liant sigur între producători și clienții care vor să acceseze produsele acestora din confortul și siguranța propriei locuințe. Așadar, deschidem porțile Vivre.ro pentru toți retailerii de home & deco și lifestyle care își doresc să aibă acces la baza noastră de clienți. Comunitatea din care facem parte are nevoie să ne concentrăm eforturile către un scop comun, fluxurile economice trebuie să funcționeze în continuare, iar online-ul este veriga care poate sprijini.“, a declarat Monica Cadogan, CEO & Co-fondator Vivre.

Începând cu 16 martie 2020, toți retailerii din România ce doresc să se alăture inițiativei pot accesa adresa www.vivre.ro/impreuna, pot trimite un mail la adresa impreuna@vivre.eu sau suna la numerele de telefon +40 723 237 609 și +40 769 641 205.

Vizualizări: 367

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Tendințe:

Citește și: