Gorj: Pasionații de mașini istorice hotărâți să le radieze din circulație. Motivul!
Pasionații de mașini istorice sunt deciși să radieze autoturismele din circulație dacă Guvernul va crește impozitele și taxele pentru mașinile vechi și pentru cele non euro. În Gorj sunt câțiva astfel zeci de proprietari care dețin mașini istorice și chiar dacă nu circulă cu ele pe drumurile publice, plătesc anul dările la stat.
"Dacă suntem proprietari de mașini vechi nu înseamnă că și circulăm cu ele. O facem din pasiune. Restaurarea durează ani, deoarece se investește atât timp cât și bani. De exemplu mi-a rămas un Trabant de la tatăl meu, plătesc pentru el impozitul anual chiar dacă nu circul. Are valoarea nostalgică fiind mașina tatălui meu. De asemenea, mai am câteva mașini clasice , le plătesc impozit chiar dacă nu circul. Dacă se vor introduce acele taxe, voi lua o adeverință de spațiu de la primărie și am să le radiez la cerere (cu posibilitatea reînmatriculării în viitor.)
Cert este că dacă statul nu se mulțumea, în cazul meu să primească câteva sute de lei pentru nimic, după radierea la cerere nu vor mai încasa nimic", susține Daniel
Gorjeanul susține că poluatorii sunt pe străzi nu în garajele, iar cei care circulă foarte mult ar trebui taxați. Mai decât atât explică și de ce mașinile electrice nu sunt rentabile și sunt și foarte scumpe.
"Au venit cu tâmpenia că ...poluatorul plătește! Păi să plătim și dacă circulăm, dar dacă doar le ținem în garaj cum naiba să poluăm? În principiu, 99 % din mașinile de pe drum nu sunt mai vechi de 25 de ani. Tot ce este sub anii 90 stau doar în garaje. Poluează cel care circulă mult (chiar dacă are euro 6), nu mașinile de 40-50 de ani din garaje! Asta nu înțeleg guvernanții aceștia . Nu au cultul istoriei automobilului. Pe viitor le vor vedea doar in poze! Iar vis a vis de mașinile noi, bani au cei care cumpără mașini noi, nu cei care abia ia una second. Au umflat prețurile nejustificat doar să încaseze eco bonusurile. Din acest motiv, in iulie s-a vândut doar o Dacia Spring! 20.000 de euro pentru o jumătate de mașină care doar vara asigura 200 de km și luând preț real peste mașinile diesel! (un consum de 12kw/% la un preț de încărcare de 3 lei/kw la stațiile rapide , nu mai asigura o rentabilitate, să nu mai punem și bateria care ține 8 ani și este cam 35000 de lei!", a mai adăugat Daniel
Vizualizări: 596
Distribuie Trimite pe WhatsApp