Gorjenii reclamă băncile la Protecția Consumatorilor

Aproape 600 de reclamații și sesizări scrise au depus gorjenii în acest an la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Gorj. Aspectele reclamate s-au referit în principal la: servicii și produse financiare, tablete și telefoane mobile defecte în termenul de garanție, servicii de comunicație, voce, date și contracte tv, prestări de servicii în domeniul service-urilor auto, servicii de furnizare utilități, defecte ale articolele de încălțăminte și îmbrăcăminte şi altele.

„În urma cercetării celor 574 de reclamaţii şi sesizări s-au dispus măsuri recuperatorii, înlocuiri sau restituiri în valoare de peste 55 mii lei”, a precizat Mădălin Giurcău, şeful Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor Gorj  

Comisarii îi sfătuiesc pe gorjeni să fie atenți la ce și de unde cumpără acum în aproprierea sărbătorilor de iarnă, vizate fiind în mod special jucăriile.

Galerie foto


Vizualizări: 1,371

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Tendințe:

Citește și: