Alimente care ne regenerează părul

Femei şi bărbaţi deopotrivă se confruntă tot mai des cu problema răririi sau căderii părului. Dacă nu vreţi să recurgeţi la medicaţia apărută în domeniu, există unele alimente care vă pot ajuta  atunci când aveţi părul subțire și fragil şi firele de păr să tot împuţinează.

Dacă pe perie rămân peste 100 de fire de păr în fiecare zi, atunci podoaba capilară este amenințată de o rărire vizibilă, pentru că ritmul de regenerare nu poate ține pasul cu pierderea părului.

Nutriția este foarte importantă atât pentru sănătatea pielii, cât și a părului, existând o serie de alimente care ajută podoaba capilară să se regenereze dar să se şi însănătoşească:

- somon sau alte sortimente de pește sălbatic de apă rece – conțin acizi grași omega 3, cu efect antiinflamator, și proteine care ajută la refacerea podoabei capilare;

- carne de vită provenită de la animale hrănite cu iarbă – este bogată în fier, un element vital pentru foliculul pilos (se știe că anemia prin lipsă de fier se asociază cu subțierea și rărirea părului);

- fructe și legume crude – sunt bogate în vitamina C și antioxidanți care luptă împotriva efectelor îmbătrânirii;

- gălbenuș de ou – conține biotină, o vitamină fără de care părul este predispus la subțiere și uscare excesivă;

- semințe de in și de dovleac, năut – sunt bogate în zinc, implicat în creșterea și repararea țesuturilor, inclusiv părul.

Vizualizări: 452

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Tendințe:

Citește și: