Angajare la o primărie din Gorj

Primăria comunei Crușeț, județul Gorj, anunță organizarea unui concurs de recrutare pentru ocuparea unui post contractual vacant, cu normă întreagă și durată nedeterminată, de asistent medical generalist debutant, în cadrul Compartimentului de Asistență Medicală pentru Unitățile de Învățământ, la Cabinetul de Medicină de Familie.

Candidații trebuie să fie absolvenți de liceu cu diplomă de bacalaureat, dar și ai unei școli postliceale sanitare, cu diplomă în specialitatea de asistent medical generalist. Sunt necesare, de asemenea, certificatul de membru al Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, avizul anual de exercitare a profesiei în termen de valabilitate, adeverință OAMGMAMR pentru participare la concurs și o asigurare de răspundere civilă profesională, tot în termen de valabilitate.

Dosarele de concurs pot fi depuse în perioada 2–16 iulie 2025, la registratura primăriei, între orele 08:00–16:00. Selecția dosarelor va avea loc în intervalul 17–18 iulie, iar rezultatele vor fi afișate pe 21 iulie. Contestațiile pot fi depuse pe 22 iulie, iar rezultatul acestora va fi afișat pe 23 iulie.

Proba scrisă este programată pentru 24 iulie, ora 10:00, iar rezultatele vor fi afișate în aceeași zi, la ora 15:00. Contestațiile pot fi depuse a doua zi, iar soluționarea acestora va fi publicată pe 28 iulie. Data și ora interviului vor fi stabilite odată cu afișarea rezultatelor probei scrise, cel târziu pe 29 iulie, când va fi afișat și rezultatul acestei etape. Contestațiile pentru interviu pot fi depuse pe 30 iulie, iar soluționarea lor va fi publicată pe 31 iulie. Tot pe 31 iulie va fi afișat și rezultatul final al concursului.

Informații suplimentare pot fi solicitate de la secretarul comisiei de concurs, domnul Nicola Alexandru, consilier superior în cadrul Serviciului Resurse Umane, la sediul Primăriei Crușeț, str. Principală nr. 35, județul Gorj, sau la telefon 0720 014 399.
 

Vizualizări: 1,607

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: