Compania Adidas are parte de un început de an surprinzător, cu o creștere de 27% a veniturilor

Se pare că prima parte a anului 2021 a fost una profitabilă pentru compania nemțească, Adidas. Gigantul, cunoscut pentru îmbrăcămintea și încălțările sport pe care le fabrică, a avut venituri de 502 milioane de euro (aproximativ 610 milioane de dolari) în primul trimestru al acestui an.

Anul trecut, în aceeași perioadă, Adidas a înregistrat venituri de 26 de milioane de euro (aproximativ 31.6 milioane de dolari). Veniturile neutre din punct de vedere valutar, pentru primele trei luni ale acestui an, au crescut cu 27%, iar compania a înregistrat o creștere a vânzărilor direct către consumator (DTC) de peste 30%. Vânzările în online au crescut, de asemenea, cu 43%, după o creștere de 35% în trimestrul anterior.

La nivel global, creșterea veniturilor a fost cea mai mai mare în segmentul încălțăminte, cu o creștere de 31%, care a fost determinată de câștiguri de două cifre în categoriile de antrenament, alergare, mișcare în aer liber și lifestyle. În euro, veniturile companiei au crescut cu 20% anual, până la 5.27 miliarde de euro (aproximativ 6.4 miliarde de dolari).

De asemenea, Adidas a înregistrat o creștere pe toate segmentele pieței pentru perioada aceasta. Vânzările în China au crescut cu 156%. De asemenea, au crescut cu 8% atât în ​​America de Nord și în Europa, Orientul Mijlociu și Africa, precum și cu 18% în America Latină și cu 4% în Asia-Pacific. Compania a comunicat că zona Europei, a Orientului Mijlociu și a Africii a fost cea mai afectată de blocarea prelungită cauzată de Covid-19, care a redus rata de deschidere a magazinelor în Europa la sub 50% în martie. Adidas are la nivel global, în momentul de față, aproximativ 89% din magazine deschise.

Împrumuturile nete ajustate s-au ridicat la suma de aproximativ 3.3 miliarde de euro (aproximativ 4 miliarde de dolari) la data de 31 martie, în scădere de la 4.8 miliarde de euro (5.8 miliarde de dolari) pentru aceeași perioadă a anului trecut. Acest lucru a fost determinat în principal de creșterea puternică a numerarului generat de activitățile operaționale, compensată parțial de utilizarea numerarului pentru achiziționarea de active fixe, precum și de rambursarea datoriilor de leasing.

În urma rezultatelor financiare pozitive, Adidas și-a îmbunătățit perspectivele pentru întregul an, estimând că vânzările urmează să crească acum la o rată ridicată pentru adolescenți în 2021. În mod special, în trimestrul al doliea, Adidas prognozează o accelerare semnificativă, așteaptându-se ca vânzările să crească cu aproximativ 50 la sută. Adidas spune că acest lucru va fi „alimentat de o serie de inovații ” pe care compania le va lansa.

Venitul net din operațiuni continue este, de asemenea, estimat să crească la un nivel cuprins între 1.25 miliarde de euro (aproximativ 1.5 miliarde de dolari) și 1.45 miliarde de euro (aproximativ 1.76 miliarde de dolari), comparativ cu 461 milioane de euro (aproximativ 560 milioane de dolari) în 2020.

Compania este încrezătoare că vânzările vor crește considerabil în 2021, deși anumite lucruri rămân încă incerte. Adidas spune însă că și-a reorganizat depozitele și că au o serie de inovații la nivel global cu care consumatorii vor rezona. Faptul că mare parte din evenimentele sportive majore au revenit permite companiei să își prezinte produsele în fața a miliarde de persoane și pasionați ai sporturilor. Adidas își așteaptă clienții atât în magazinele fizice, dar și în online, segment pe care a ținut să îl dezvolte foarte mult în perioada pandemiei și care, bineînțeles, a înregistrat creșteri semnificative.

Datorită acestor factori, Adidas prezice că veniturile companiei vor crește și mai rapid anul acesta în toate segmentele de piață în care aceasta activează. De asemenea, are încredere că își va realiza toate ambițiile pe care și le-a propus atât în 2021 cât și în viitor. Adidas se păstrează în continuare în topul giganților producători de haine și încălțăminte sport, sponsorizând numeroși sportivi și echipe din întreaga lume.

Vizualizări: 753

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Tendințe:

Citește și: