Cum să te simți mai bine la serviciu

Mare parte din timp îl petrecem la serviciu, astfel că orele petrecute la birou trebuie să fie cât mai plăcute. Altfel, te vei simți prizonier și nu vei da randament. Iată câteva trucuri pentru a te simți mai bine la birou:

1.     Calm! Nimeni nu este perfect, toți greșim, iar dacă un coleg face o eroare discută cu el calm, nu pe un ton acuzator. Oferă-te să îl ajuți să repare greșeala.

2.     Acceptă criticile colegilor. Știm, nu este plăcut, dar criticile te pot ajuta să te dezvolți. În loc să te enervezi, analizează cele spune de colegii tăi și vei vedea unde ai greșit. Critica poate fi constructivă.

3.     Trebuie să mai spui și NU. Este foarte bine să-ți ajuți colegii, însă dacă ți se pare că unul exagerează cu solicitările învață să spui și NU.

4.     Mai ia o pauză! Chiar dacă ai multe sarcini de rezolvat, nu uita să mai iei și o pauză. Ia-ți un moment să te hrănești pentru a căpăta energie.

5.     Creează o atmosferă plăcută. Încearcă să faci din spațiul de la birou un loc cât mai plăcut. Adu-ți o fotografie de familie sau un ghiveci de flori.

6.     Fă o listă cu sarcini. Luni fă-ți o listă cu ce ai de făcut toată săptămâna. Rezolvă-le în funcție de importanță, astfel încât să nu rămână cele mai grele pe finalul săptămânii, când nu mai ai energie și-ți stă gândul la week-end.

7.     Nu face mai multe lucruri deodată! Învață să fii eficient. Concentrează-te pe o sarcină pe care să o duci la îndeplinire și apoi treci la alta.

Vizualizări: 2,216

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Relații:

Citește și: