Reclama reclamelor

Americanii sunt buni pe PR, nimic de zis. Pe PR și pe afaceri. Mă rog, cu astea din urmă se ocupă mai mult americanii de o anumită origine, total opusă, ca să zic așa, celei islamice. Presupusa moarte a lui Bin Laden a activat toate rotițele PR-ului american. Mai întâi s-au dat poze cu teroristul mort. Apoi președintele a declarat că se bucură. Apoi niște virale cu oameni bucurându-se pe stadioane. Pe urmă a apărut brusc știrea că poza e trucată. Sunt convins că tot ei au dat-o, ca să mai creeze niște vâlvă. Ieri aflăm că Obama a văzut operațiunea în direct, transmisă în confortul propriului birou prin intermediul unei camere video atașate la casca unui soldat. Ce tare! Sper să se dea și pe DVD!

Azi spionii americani colaboratori la diverse instituții de presă de peste ocean au venit deja cu detalii intime și picante legate de așa-numitul (prin convenție) ”clan Osama”. La dracu', The Osbournes probabil își dau pumni în gură. Dacă se gândește directorul vreunei televiziuni să cumpere formatul pentru The Osamas, o să fie cel mai tare reality show din toate timpurile. Cea mai tare știre de azi e că Osama era mare consumator de Coca Cola. Vaaai, el și Mircea Badea! Probabil îi place pentru că merge la fix cu mâncărurile tradiționale. Shaorma și humusul au alt gust cu Coca Cola. Și mama lu Ossama îl folosea, și bunica îl punea în sosul de la friptură.

Deci cel mai mare antiamerican fost sau actual în viață era mare consumator de simbol al Statelor Unite. Îi plăcea să bea băutura care a dus capitalismul pe culmi. Nimeni nu rezistă la Cola, nu vă e clar? Nici măcar cei mai mari adversari ai Americii. Sigur, arabii îi urăsc pe americani și vor să-i șteargă de pe fața pământului dar ah... Nu știu nici ei cum, dar pur și simplu nu pot rezista unei sticle de Coca Cola. Spuneți și voi dacă asta nu e cea mai tare reclamă care s-a făcut vreodată!

Vizualizări: 128

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Editorial:

Citește și: