Sfaturi pentru cumparaturi reusite in mediul online

Exista suficiente motive solide pentru a face cumparaturi online. Nu doar ca ne ofera comoditatea de a cumpara tot ceea ce avem nevoie, atunci cand avem nevoie, ci si posibilitatea de a compara preturi, de a gasi reduceri sau de a verifica recenziile persoanelor care au cumparat deja produsele de care suntem interesati. Mai mult de atat, produsele achizitionate ne sunt livrate la usa locuintei.

Chiar daca avem aceste avantaje ca fundament al cumparaturilor de succes in mediul online, poate deveni coplesitor. De unde stim ce site-uri sunt veritabile? Care sunt legitime? Cum actionam atunci cand trebuie sa generam detaliile cardurilor cu care obisnuim sa achitam? Cum stim daca un site de review-uri ne indruma catre produsele de top?

Mai jos am structurat cateva idei generale despre ce ar trebui sa avem in vedere atunci cand optam pentru cumparaturi online:

Pasul 1 – Gasirea produsului potrivit si a unei platforme online sigure

Daca pare ca am gasit produsul mult dorit, procedeul nu este nici pe departe finalizat. Este foarte important sa verificam daca site-ul care il are la vanzare este al unei marci cu reputatie, al unui brand cunoscut. Un alt truc util consta in verificarea ortografiei si a caracterelor literelor ce formeaza numele site-ului. De cele mai multe ori, cei care actioneaza ilegal au obiceiul de a modifica o singura litera a cuvantului, aspect nu foarte vizibil cand actionam in graba, pentru a da impresia cumparatorului ca este pe un site cu renume.

De altfel, adresa unui site online sigur incepe de fiecare data cu “https” (litera “s” indica faptul ca platforma este securizata).

Pasul 2 – Adaugarea produsului in cos

In momentul in care ne-am decis asupra produsului mult dorit, selectam cantitatea, culoarea sau marimea, pentru ca apoi sa il adaugam in cos. In majoritatea cazurilor, achizitionarea mai multor articole sau investitia intr-un abonament pot genera costuri mai mici de expediere. Acest lucru este 100% valabil in cazul cumparaturilor regulate.

Chiar daca am gasit articolul favorit, dar inca nu suntem pregatiti pentru achizitie, de exemplu in cazul unui espressor de cafea, fie din pricina fondurilor insuficiente la acea data, fie pe motiv ca mai studiem piata, un site de succes ne va pune la dispozitie un cos in care putem salva produsele dorite pentru a fi revizuite ulterior.

Pasul 3 – Finalizarea achizitiei si finalizarea comenzii

Dupa ce ati adaugat articolul in cos, putem trece la “checkout”. In functie de site poate fi necesar sa ne configuram un cont folosind adresa personala de e-mail. Acest lucru este util pentru achizitiile obisnuie, cum ar fi produse alimentare, deoarece putem stoca detaliile cardului si adresei pentru o finalizare mai rapida a comenzii data viitoare cand cumparam online.

Pasul 4 – Achitarea in siguranta a produselor

Ca un sfat de top, indiferent de platforma de pe care obisnuim sa cumparam produse, o idee buna este sa verificam cardul dupa fiecare tranzactie. Se pot intampla erori care sa genereze plati duble pentru un anumit produs, fie din vina bancii la care suntem inregistrati, fie din vina platformei care ne vinde produsul.

In cazul in care ni se intampla acest lucru, trebuie sa luam imediat legatura cu banca in cauza ori cu cei de la care cumparam. Cu cat trece mai mult timp de la achizitie, cu atat va fi mai greu sa identificam motivul lipsei banilor din cont.

Pasul 5 – Preluarea livrarii

Inainte de a finaliza si plasa o comanda este imperios sa aruncam o privire la politica de returnare a produselor in magazine. Se poate intampla sa ne fie livrate produse cu mici defecte, de care sa nu fim incantati si peste care sa nu putem trece cu vederea si sa dorim returnarea produselor catre furnizor. In aceasta situatie este binevenita o informare prealabila asupra subiectului de mai sus, pentru a evita neplaceri ulterioare.

Cum exemplele sunt cele mai bune argumente, subliniem cateva din experientele trecute unde s-a impus cazul returului. Fie s-a sesizat o mica zgarietura a pielii unui scaun ergonomic de birou, fie unul dintre filtrele unui sistem de filtrare a apei a fost deteriorat, fie un ceas smartwatch a avut o defectiune din fabrica.

In toate aceste cazuri, cu o replica rapida din partea noastra, practic, pasam responsabilitatea in bratele furnizorului, care are obligatia de a schimba produsul.

Vizualizări: 499

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Tendințe:

Citește și: