Cinci directori de instituții și un vicepreședinte al CJ Gorj, conferință de lansare a unui cont pe TikTok

Consiliul Județean Gorj anunță că începe o campanie de promovare turistică a județului Gorj, sub coordonarea vicepreședintei Consiliului Județean, Anca Bordușanu, prin intermediul Asociației „Acasă la Brâncuși”, pe rețelele social-media. Directorii de instituții culturale finanțate de Consiliul Județean au fost aliniați în fața Casei Memoriale „Constantin Brâncuși” de la Hobița, unde a fost invitată și presa, motivul fiind lansarea conturilor de social-media ale Gorj – Asociația „Acasă la Brâncuși”.

Această asociație de promovare a moștenirii lui Brâncuși și a Gorjului există de mult timp și este finanțată de Consiliul Județean Gorj, însă, în declarațiile de acum, se susține că este regândită strategia de promovare. Doar că începutul nu demonstrează că ar fi vorba despre o strategie.

Existența unor conturi de promovare și actualizarea acestora nu poate reprezenta, în sine, un moment care să justifice o asemenea desfășurare de forțe. Aceste conturi trebuie întreținute și actualizate de instituție pentru simplul fapt că milioane de români utilizează aceste forme de comunicare și este un mod facil de a ajunge la ei.

Au fost prezenți la conferința de la Hobița: vicepreședinta CJ Gorj, Anca Bordușanu; șefa Bibliotecii Județene, Luiza Sandu; directorul Centrului pentru Cultură și Promovarea Tradițiilor, Ionuț Bordeiași; directorul Ansamblului „Doina Gorjului”, Gheorghe Porumbel; directorul Școlii Populare de Artă, Alexandru Bratu, și directorul Muzeului Județean Gorj, Dumitru Hortopan.

La Peștișani au fost organizate și expoziții de obiecte tradiționale și demonstrații ale meșterilor populari.

„Vă invit și pe dumneavoastră să descoperim împreună frumusețile Gorjului pe canalele social media Facebook, Instagram și TikTok – ‘Gorj, Acasă la Brâncuși’, canale de promovare turistică a județului nostru. Și cum altfel se putea face o lansare a acestor platforme online decât acasă la Brâncuși, la Hobița?”, a declarat vicepreședinta CJ Gorj, Anca Bordușanu.

Pe de altă parte, Consiliul Județean a alocat, acum câțiva ani, bani pentru realizarea a trei site-uri de promovare a județului – visitgorj.ro, brancusihomeland.ro și acasalabrancusi.ro –, însă acestea nu sunt funcționale nici astăzi.

Consiliul Județean Gorj are și inițiativa creării unei organizații de management al destinației (OMD) cu numele „Acasă la Brâncuși”, din care să facă parte și alte primării din Gorj, însă nu se știe exact de ce și care este viziunea acestei inițiative.

Anterior, CJ Gorj a anunțat și deschiderea unor magazine tradiționale cu produse create de meșteri populari, pe centrul pietonal, însă nu există detalii despre stadiul acestui proiect.

Este evidentă încercarea vicepreședintei CJ Gorj, Anca Bordușanu, de a coagula instituțiile din domeniul cultural – de care răspunde – în jurul unor proiecte care să anime spațiul cultural. Orice inițiativă este bine-venită, însă aceasta a pornit cu o problemă de comunicare.

 

Vizualizări: 1,185

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: