Liberalii critică PSD deşi au votat cu Cârciumaru. Lădaru: Nişte ipocriţi!

Eduard Lădaru, consilier local ALDE în Consiliul Local al municipiului Târgu Jiu, lansează un atac dur la adresa consilierilor PNL, Eduard Berca și Marcel Romanescu, pe care îi acuză de ipocrizie. Lădaru a postat pe pagina sa de Facebook un mesaj anti-PNL fiind convins că liberalii sunt la fel de răspunzători ca și social democrații pentru îndatorarea municipiului Târgu Jiu.

Atacul lui Lădaru a fost generat de faptul că liberalii au atacat îndatorarea municipalităţii pentru stadion, deşi au votat proiectul în consiliul local. ”Cât de ipocrit să fii domnule Marcel Romanescu???!!!...cât de ipocrit să fii domnule Eduard Berca???!!! Chiar nu vă este rușine???...mințiți alegătorii în ultimul hal!!!..Să fie clar - consilierii PNL, în frunte cu Marcel Romanescu (zis Fuego al politicii gorjene, care în ședințele de consiliu local cântă împodobește Cârciumaru bradul cel de 4 miliarde...fiind acompaniat de consilierii PSD și PNL - ziși și the fifties - cu opșuoriori) – Au votat pentru... repet ... Au votat pentru... repet ...Au votat pentru...adică în favoarea creditului de 2 milioane de euro...Singurul vot împotrivă a fost al subsemnatului”, a scris Eduard Lădaru în postarea sa de pe Facebook.
Reacția consilierului ALDE vine după ce, atât Marcel Romanescu cât și Eduard Lădaru, au susținut o conferință de presă în care au criticat proiectul prin care primăria Târgu Jiu contractează un credit de două milioane de lei pentru a face lucrări la Stadionul Municipal. Cert este că, în postarea sa, Lădaru îl ia în derâdere pe Marcel Romanescu pe care îl poreclește ”Fuego” al politicii gorjene. Lădaru a explicat ulterior la Radio Infinit de unde această poreclă pentru liberalul Romanescu. ”I se potrivește foarte bine această poreclă pentru că este o persoană care nu face nici bine, nici rău nimănui. Omul pozează într-un artist pe care cine-l apreciază îl apreciază, cine nu, nu. Este o persoană care n-a avut nicio luptă, nu se bate cu nimeni, stă în banca lui și nu se luptă pentru electoratul lui”, a spus Eduard Lădaru, consilier local ALDE.
REACŢIE
Marcel Romanescu nu a dorit să-i răspundă lui Lădaru la acuzații, acesta precizând doar că el nu a făcut referire la acest subiect în conferința de presă, ci la modul cum cetățenii îi taxează pe cei care fac afaceri cu primăria. Cât despre porecla atribuită de Lădaru, liberalul nu comentează. ”Nu mă pot aștepta la nimic de la domnul Lădaru. Cine participă la ședințele de Consiliu Local știe cât de bine mă înțeleg eu cu Partidul Social Democrat. Nu cred că merită prea multe discuții un astfel de comportament”, a spus Marcel Romanescu, consilier local PNL.

Vizualizări: 1,115

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Politică: