Șase obieciuri pentru sănătatea ficatului

Grija față de starea de sănătate a ficatului nu se limitează nicidecum la respectarea unui regim alimentar, ci presupune și ținerea la distanță a tuturor inamicilor acestuia, prin adoptarea unor obiceiuri sănătoase. Adoptă un stil de viață echilibrat pentru a avea cât mai puține probleme de sănătate.

Fă mișcare!

Ficatului nu-i priește sedenetarismul, iar mișcarea îmbunătățește funcția hepatică, cu condiția să fie practicată de cel puțin 3-4 ori pe săptămână.

Evită mediile toxice!

Ficatul filtrează substanțele dăunătoare pentru organism, iar când este supraîncărcat cu toxine. Funcționarea îi este perturbată. Evită să te expui poluanților ori altor substanțe toxice.

Fără acool!

Neplăcerile cauzate de alcool nu apar imediat, ficatul având capacitatea de a se regenera. Însă ar fi bine să eviți consumul zilnic sau în cantități mari de alcool.

Nu neglija infecțiile!

Elimină orice infecție din corp pentru că pe termen lung acestea pot cauza boli extrem de grave.

Atenție la medicamente!

Ficatul este cel care metabolizează toate medicamentele pe care le iei, așadar, apelează la pastile doar când nu ai soluții, și în doze mici.

Odihnește-te suficient!

Dormi cel puțin 8 ore pe noapte, ceea ce înseamnă că trebuie să te culci înainte de miezul nopții. Somnul face minuni pentru buna funcționare a organelor, inclusiv a ficatului.

Vizualizări: 3,700

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Sănătate:

Citește și: