Un ghid pas cu pas pentru utilizarea reclamelor video Facebook pentru a-ți promova afacerea

Recunoaștem că stăpânirea anunțurilor video Facebook este dificilă pentru majoritatea proprietarilor de afaceri. Drept urmare, am subliniat măsurile pe care ar trebui să le luați pentru a vă îmbunătăți anunțurile video de pe Facebook strategii:

1. Recunoașteți valoarea publicității video

Este posibil să ezitați să utilizați publicitatea video pentru afacerea dvs. până când vă dați seama de diferitele beneficii pe care le oferă. Există o nevoie tot mai mare de material video chiar acum. Spre deosebire de publicitatea bazată pe text, materialul video are o probabilitate mai mare de a fi vizionat decât conținutul bazat pe text.

Conform cercetărilor ample, videoclipurile au sporit direct veniturile prin generarea de clienți potențiali, creșterea traficului și o mai bună recunoaștere a mărcii pentru 80% dintre agenții de marketing digital.

2. Utilizați reclame video.

Pentru a ușura lucrurile, reclamele video pe Facebook vă permit să vă concentrați într-un stadiu incipient asupra obiectivelor dvs. de marketing. Acest lucru este făcut pentru a vă face experiența cât mai unică și orientată spre conversie și este împărțită în trei categorii: conștientizare, contemplare și conversie.

Conștientizare: Aceasta înseamnă că doriți ca publicul țintă să fie interesat de produsul dvs.

Considerare: inspirați-vă publicul realizând videoclipuri inovatoare și creați o nevoie nesățioasă pentru bunurile dvs., ceea ce duce la o căutare de informații suplimentare despre compania dvs.

Conversie: convingeți-vă publicul să vă achiziționeze bunurile sau serviciile prin crearea de videoclipuri prin InVideo.

Puteți utiliza oricare dintre cele trei opțiuni bazate pe spectatorii dvs. țintă și pe dvs. anunțului video de pe Facebook obiectivele. În plus, fie că vrei să o faci singur sau să angajezi un profesionist, trebuie să aduni fiecare informație care te poate ajuta în acest sens.

3. Optimizați Vă strategia de marketing video

Cunoașterea complexitatii reclamei nu este suficientă pentru a obține rezultatul dorit din publicitatea video pe Facebook. Pentru a stimula crearea de clienți potențiali, pentru a crește recunoașterea mărcii, pentru a evalua cuvintele cheie și pentru a vă spiona rivalii, veți avea nevoie de o înțelegere aprofundată a numeroaselor tehnici. În comparație, îl puteți studia pe cont propriu, ceea ce necesită timp și obositor. Pentru a vă îmbunătăți reclame video pe Facebook Aplicația de, trebuie să vă înțelegeți tehnicile de a genera vizitatori pe site-ul dvs.

Când creați reclame video pe Facebook, există câteva lucruri de reținut.

#1: Videoclipuri fără sunet.

Niciun sunet nu vă va părea ciudat dacă nu vă gândiți la modul în care vizionați videoclipurile de pe Facebook. Când se poate face ocazional în intimitatea propriei case, indivizii își folosesc frecvent feed-urile Facebook pentru a-și petrece timpul în timpul unei cafenele sau oriunde sau în timpul pauzei mentale acasă sau la birou. Orice fel de sunet este rareori acceptabil în aceste situații. Deoarece oamenii sunt în general pasivi și există foarte puține cazuri când conectează castile pentru a asculta reclame sonore pe Facebook sau pe orice altă platformă sunt minime sau deloc.

#2: Pentru a vă asigura că reclamele dvs. sunt setate pentru redare automată, utilizați licitarea CPM.

Agenții de publicitate pot ezita să folosească redarea automată în anumite situații, dar Facebook nu este unul dintre ei. Pentru că Facebook este plin de distrageri. Dacă doriți ca scroller ele să se angajeze cât mai curând posibil, redarea automată a videoclipului mărcii dvs. este metoda ideală. Ar fi de ajutor dacă licitație pentru CPM, adică cost pe afișări, în locul CPC-ului cu plata automată.

#3:Păstrați-l scurt, clar și oferind cunoștințe

Când introduci videoclipuri corporative, am descoperit deja că durata videoclipului contează. După ce au studiat milioane de filme, cercetătorii au descoperit că consumatorii vizionează videoclipuri mai puțin scurte și clare - de exemplu, de 30-40 de secunde.

#4: Promovați conținutul care a fost fructuos în alte locuri

Știți videoclipurile de pe Facebook care au avut cea mai bună acoperire organică? Care videoclipuri sunt cele mai populare de pe site? Știți care seminarii web au înregistrări cu cea mai mare participare? Ce le place spectatorii tăi să urmărească?

#5: Interacționează cu publicul tău

Veți afla acest lucru prin Publicitate pe Facebook, dar este și ceva de care ar trebui să aveți în vedere când rulați reclame video. Aceste lucruri sunt costisitoare, așa că puteți viza, de asemenea, în public specific și potrivit, care va transcende zgomotul și vă va concentra resursele pe interacțiunea cu oamenii care contează.

#6: Concentrati-va pe statisticile video și luați notițe de la ele.

După cepe reclamele video de Facebook au recunoscut un număr substanțial de oameni, ar trebui să priviți înapoi și să evaluați dacă banii investiți au meritat. De exemplu, cât de mult trafic vine și vizionează videoclipuri la un moment dat? Faceți clic oamenii pe anunțurile dvs.? După vizionare, publicul va merge pe site-ul dvs.? Notați dacă reclamele video Facebook și marketingul vă afectează publicul dorit sau vă ajută să improvizați abordarea de publicitate și producție video pentru a vă dezvolta marca.

Concluzie

Este imposibil să exagerăm impactul reclamelor video de pe Facebook. Cu toate acestea, înțelegerea modului de utilizare a publicității Facebook pentru marketingul marcii dvs. nu va asigura rezultatele dorite decât dacă utilizați instrumentele potrivite și urmați tactici încercate și adevărate. Cel mai mare avantaj al InVideo este că este rapid și ușor de utilizat. Invideo este un producător de videoclipuri online care îi ajută pe oameni să creeze videoclipuri scurte spectaculoase în mai puțin de 10 minute. InVideo are peste 5000 de șabloane din care să alegeți și are primul asistent video inteligent (IVA) din lume pentru a vă verifica munca și a vă recomanda corecții și sugestii.

Vizualizări: 548

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Tendințe:

Citește și: