A plătit kilowatt-ul cu patru milioane

Un bărbat din Padeş acuză furnizorul de energie electrică că a  trebuit să plătească o factura ce depăşeşte patru milioane de lei vechi, deşi el nu a consumat mai mult de trei KW în decursul a şase ani.

Ilie Puiu deţine o casă în satul Motru Sec din comuna Padeş. După spusele omului, casa este nelocuită de mai bine de şase ani şi nu a înregistrat în decursul acestui timp decât un consum de 3 KW la contorul de energie electrică. Problemele au apărut atunci când omul a primit factura prin care era înştiinţat că are de plată 4.260.000 de lei vechi pentru un consum de 838 KW. Omul susţine că nu avea cum să consume această energie pentru că în acea casa nu mai locuieşte nimeni de zece ani, iar de şase ani de când i-a fost înlocuit contorul acesta a primit facturi în care era specificat faptul că nu are nimic de plată. „Eu vreau să se facă dreptate. Nu aveam cum să consum 838 de KW pentru că nu mai stă nimeni în casa aia. Am lăsat acum două becuri aprinse ca să se înregistreze un consum. Eu am plătit factura ca să nu fiu debranşat, dar vreau să-mi recuperez banii, mai ales că sunt şi şomer”, a spus Ilie Puiu.

CEZ: Citirea contorului s-a făcut greşit

O dată cu ultima factură primită, cea pentru care trebuia să plătească suma de 4.260.000 de lei vechi, acesta a primit şi înştiinţarea prin care urma să fie debranşat de la curent, dacă nu va achita această sumă.

În vederea soluţionării acestei probleme, omul a depus şi o plângere la Oficiul Pentru Protecţia Consumatorului Gorj în speranţa că, în acest fel, îşi va putea recupera banii pe care i-a plătit deja pentru energia electrică pe care nu o consumase.

Reprezentanţii CEZ consideră că a fost vorba doar de o neînţelegere în acest caz şi că cel mai probabil a fost vorba despre o greşeală atunci când s-a efectuat citirea contorului.

„A vorbit cu doi operatori ai companiei, dar acesta cerea înlocuirea contorului, din această cauză nu i-am putut rezolva problema. Această problemă se poate rezolva repede, un reprezentant al CEZ-ului va merge săptămâna viitoare să facă iar citirea. Cel mai probabil s-a făcut o greşeală atunci când a fost citit contorul”, a spus  Dan Popescu, Purtător de cuvânt al Grupului CEZ.

Dacă se dovedeşte că este vorba despre o eroare din partea operatorului care efectuează aceste citiri, gorjeanului i se va returna suma de bani pe care a achitat-o.

Vizualizări: 136

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Comunitate:

Citește și: