AJOFM Gorj, măsuri pentru șomerii izolați la domiciliu

Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Gorj a anunțat unele măsuri luate în contextul epidemiei de coronavirus care a cuprins mai multe țări. Chiar dacă în Gorj nu este epidemie, sunt șomeri care nu au putut să se prezinte pentru viza lunară, de exemplu, din cauză că erau izolați la domiciliu.

Potrivit AJOFM Gorj, șomerii indemnizaţi care trebuie să se prezinte la viza lunară şi se află în situaţia de izolare la domiciliu/carantină trebuie în prealabil să comunice agenţiei, la numărul de telefon 0253-211568, situaţia în care se află, datele personale şi numărul carnetului de evidenţă şomer, urmând ca în termen de 30 zile, dacă nu se mai află în situaţia de izolare la domiciliu/carantină, să se prezinte la sediul agenţiei cu documente justificative din care să reiese motivul neprezentării la viză (certificat medical, etc).

"În situaţia persoanelor care au nevoie de adeverinţe de vechime sau alte documente eliberate de către AJOFM Gorj şi se află în situaţia de izolare la domiciliu/carantină, acestea vor transmite cererea de solicitare insoţită de o copie a cărţii de identitate pe adresa de email a agenţiei [email protected] sau prin fax la numărul 0253-211568, urmând ca adeverinţa să fie transmisă către persoana care a făcut solicitarea prin email sau prin poştă, la adresa menţionată in cerere/cartea de identitate", transmite AJOFM Gorj.

Persoanele care se află în situaţia de de izolare la domiciliu/carantină şi doresc să se înscrie în baza de date a AJOFM Gorj ca persoană în căutarea unui loc de muncă, ca şomer indemnizat sau să se înscrie la un curs de calificare/recalificare se vor prezenta la sediul agenţiei atunci când nu se vor mai afla în situaţia de mai sus.

"În situaţia persoanelor care beneficiează de exportul prestaţiei de şomaj din una din ţările UE, iar în momentul întoarcerii în ţară vor fi în situaţia de izolare la domiciliu/carantină, pentru respectarea termenului de 7 zile în care trebuie să se înscrie în baza de date a AJOFM Gorj ca persoană în căutarea unui loc de muncă, termen prevăzut de regulamentele europene privind securitatea socială a lucrătorilor migranţi, aceştia vor transmite documentele necesare înscrierii (carte de identitate, act de studii şi formularul U2) prin email la adresa [email protected] sau poştă la adresa agenţiei: Târgu Jiu, str Lt. Col. D. Petrescu, nr.1, urmând ca atunci când nu se vor mai afla în situaţia de izolare la domiciliu/carantină, să se prezinte personal la sediul AJOFM Gorj cu documentele în original", mai arată sursa citată.

Vizualizări: 1,156

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Comunitate:

Citește și: