Angajări la Consiliul Județean Gorj

Două posturi de consilier la compartimentul IT din cadrul Serviciului Resurse Umane au fost scoase la concurs de Consiliul Județean Gorj. Proba scrisă este programată pe 29 mai, interviul urmând în termen de cinci zile. Candidații pentru postul de consilier principal trebuie să aibă studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: ingineria sistemelor, calculatoare și tehnologia informației sau inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale; vechime în specialitatea studiilor necesare pentru exercitarea funcției publice - minimum 5 ani. Candidații pentru postul de consilier superior au nevoie de studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile: ingineria sistemelor, calculatoare și tehnologia informației sau inginerie electronică, telecomunicații și tehnologii informaționale, vechime în specialitatea studiilor necesare pentru exercitarea funcției publice - minimum 9 ani. Mai multe detalii găsiți pe site-ul Consiliului Județean Gorj, cjgorj.ro, secțiunea Cariere. (A.A.)

Vizualizări: 2,195

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: