Boza, supărat ca sunt birouri cu un şef la doi angajaţi

Sorin Boza, directorul general al CE Oltenia, a declarat joi că noua organigramă a companiei va fi aprobată în cel mai scurt timp și că prin aceasta își propune să reducă circuitul hârtiilor ce trebuiesc aprobate. Șeful companiei a mai spus că la momentul de față sunt birouri în cadrul CEO care funcționează cu doar doi sau trei salariați și că sunt extrem de mulți șefi la nivelul companiei. Boza a mai spus că se vor găsi soluții alternative pentru toți acei salariați care nu se mai regăsesc în noua organigramă.

Conducerea Complexului Energetic Oltenia a vorbit despre noua organigramă a companiei, care urmează să fie validată chiar în această săptămână de către Consiliul de Supraveghere. Organigrama va urmări, potrivit conducerii, să reducă treptele dintre primul nivel și ultimul nivel din această companie. ”Îmi doresc de a nu mai trece o săptămână până ajunge o hârtie de la șeful de carieră până la mine, să semneze șase, șapte oameni pe ea. Acesta este rolul noii organigrame, de a asigura o funcționare corectă și continuă a acestor hârtii până la aprobare. De asemenea, organigrama nu înseamnă că mâine îi schimbăm pe toți, sunt persoane care vor rămâne pentru că au demonstrat că sunt oameni valoroși, se vor regăsi în noua organigramă”, a declarat Sorin Boza, directorul CE Oltenia.

Șefi cu doi subordonaţi

Întrebat dacă sunt prea mulți șefi la nivelul companiei, Boza a răspuns afirmativ, declarând totodată că sunt șefi care au în subordine doi sau trei salariați. „Există, sigur. Există. Astăzi există, din păcate, un şef la doi-trei oameni. Asta încercăm să remediem și pentru asta am lucrat foarte mult. Nu este organigrama mea, toată lumea îmi pune mie organigrama în cap. Nu. Toți directorii au lucrat fiecare în partea sa de organigramă, singurul rol pe care l-am avut ca director general a fost să pun împreună această organigramă și să o creez. O să vedeți poziții care sunt utile și care vor rămâne în continuare, dar sunt și poziții pe care încercăm să le unim la două-trei birouri. Sunt birouri care au doi sau trei oameni, din care unul şef”, a mai spus Sorin Boza, directorul CE Oltenia.

Alternative

Cât privește personalul TESA care va fi redus, Boza a spus că li se vor oferi soluții alternative, însă este o decizie care va fi luată împreună cu Ministerul, cu Directoratul și Consiliul de Supraveghere. ”Scopul nu este de a schimba un sistem, scopul este de a asigura o funcţionalitate a părții de management și de a ușura munca celor care au nevoie de a obține o decizie mult repede decât se obținea. Prin această organigramă încercăm să remediem, să remediem prin noile decizii pe care le vom da, de a da mult mai multă responsabilitate directorilor de sucursală față de cât au acum, directorilor de sucursale miniere față de cât au acum”, a mai spus Sorin Boza. Potrivit conducerii CEO, noua organigramă va fi evaluată periodic și vor mai apărea și alte schimbări în timp. 

Vizualizări: 5,603

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Economie:

Citește și: