Cinci angajări la Primăria Motru

Primăria Motru din județul Gorj a scos mai multe posturi la concurs.

Un post este de asistent medical gradul principal în cadrul aparatului de specialitate al primarului, respectiv în cadrul Serviciului asistență și protecție socială – Compartimentul asistență medicală școlară și preșcolară. Candidații trebuie să fie absolvenți de învățământ preuniversitar postliceal, cu diplomă de școală sanitară postliceală sau echivalentă, care să aibă aviz anual pentru autorizarea exercitării profesiei (Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România). Este necesară și o vechime de cinci ani în specialitate.

Un alt post este de îngrijitor în cadrul aparatului de specialitate al primarului, respectiv în cadrul Serviciului relații cu publicul, administrativ, arhivă – Compartimentul administrativ, aici fiind suficiente studii generale.

Primăria Motru mai caută un șofer grad II în cadrul aparatului de specialitate al primarului, respectiv în cadrul Serviciului relații cu publicul, administrativ, arhivă – Compartimentul administrativ. Candidații trebuie să aibă studii liceale finalizate cu diplomă de bacalaureat; să dețină permis de conducere categoria B valabil, cu vechime în conducere minimum 1 an.

Mai sunt scoase la concurs două posturi de îngrijitor în cadrul Direcției de cultură, activități de sport și tineret – Compartimentul activități de sport și tineret, singura condiție pentru candidați fiind studii generale.

Termenul limită pentru depunerea dosarelor este 23 iulie. Prima probă a concursurilor este 3 august - scrisul,iar interviul va fi pe 6 august.

Vizualizări: 4,832

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: