Concursul de la „Vis de Copil”, contestat de sindicatele de învățământ

Reacție dură a Uniunii Sindicatelor Libere din Învățământ Gorj, cu privire la modul de organizare a concursului pentru conducerea Grădiniței cu Program Prelungit „Vis de Copil” Tg-Jiu.

Uniunea Sindicatelor Libere din Învățământ Gorj semnalează faptul că, la proba interviu din 2 decembrie, membrii desemnați din partea unității de învățământ au evaluat cu subiectivism în favoarea directorului în funcție și au acordat note nejustificat de mici celei de-a doua candidate, fără să se țină cont de baremul de notare.

Potrivit USLI, președintele comisiei desemnat de către ISJ Gorj, membrul desemnat din partea Consiliului Local, precum și membrul desemnat de către Complexul Energetic Oltenia sunt singurii care au respectat prevederile metodologice care se impun pentru buna desfășurare a acestui concurs.

Mai mult, chiar au atras atenția, în repetate rânduri, a faptului că evaluarea trebuie să se desfășoare în mod obiectiv, însă cei doi membri și-au susținut notele acordate.

Uniunea sindicală susține într-un comunicat că directorul actual este răspunzător, cel puțin din punct de vedere moral, de situația creată, deoarece trebuia să se asigure de imparțialitatea și obiectivismul membrilor desemnați din partea unității la acest concurs.

Pentru cele semnalate mai sus, U.S.L.I. Gorj va solicita Inspectoratului Școlar Județean Gorj să pună la dispoziție toate documentele, inclusiv înregistrările video-audio, de la comisia mai sus menționată, orice nereguli constatate putând constitui obiectul unei acțiuni în instanță.

“Așteptăm ca și în acest caz, Inspectoratul Școlar Județean Gorj să se sesizeze asupra tuturor aspectelor semnalate și să ia măsuri concrete asupra abaterilor constatate”, se mai arată în comunicat.

USLI Gorj a mai atras atenția ISJ Gorj asupra faptului că directoarea grădiniței „a reușit” să creeze “o stare tensionată de lucru a personalului unități, prin divergențe și afinități, prin impuneri și limitări după propriile-i aprecieri, ceea ce a determinat o diminuare a calității actului educațional, respectiv a proiectelor în echipă”.

Vizualizări: 1,742

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: