Consiliul Judeţean face noi angajări

Oportunitate pentru gorjenii care vor să lucreze în administraţia publică.  Consiliul Judeţean Gorj a scos la concurs două posturi de inspector de specialitate, gradul profesional IA. Posturile sunt pentru Compartimentul de transport public judeţean. Angajările se vor face pe o perioadă nedeterminată. Candidaţii trebuie să aibă studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă în domeniul ştiinţelor inginereşti şi vechime în specialitatea studiilor de minimum 6 ani şi jumătate. Pentru unul dintre joburi este nevoie de studii universitare de licenţă absolvite în ramura de ştiinţe: ingineria transporturilor, domeniul de licenţă ingineria autovehiculelor, specializarea: autovehicule rutiere.

Concursul se va desfăşura la sediul Consiliului Judeţean Gorj. Candidaţii vor susţine proba scrisă în data de 16 iulie. Candidaturile pot fi depuse până în data de 4 iulie. (A.P.)

Vizualizări: 1,613

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: