Ziarul Pandurul angajează redactori și reporteri. Căutăm oameni curioși să pună întrebări autorităților și personajelor interesante din societate, să scrie povești simple, dar de impact, oameni dornici să învețe o meserie în care fiecare zi e altfel. Cunoașterea Limbii Române este condiție esențială. 

Nu solicităm experiență anterioară în presă, ci doar dorința de a învăța și de a descoperi locul în care trăim. 

Dacă ești interesat să lucrezi alături de noi trimite un CV la redactia@pandurul.ro.

(închide)

Iata de ce sa incepi antrenamentele pe stepper chiar de azi!

Stepperul este un aparat fitness care simuleaza urcarea treptelor. Cu toate ca nu este la fel de popular ca banda de alergat sau bicicleta stationara, acesta ofera beneficii similare.

Astfel, in urma exercitiilor desfasurate cu regularitate, picioarele tale vor fi puternice, tonifiate, iar rezistenta la efort sustinut va creste considerabil. Daca aceste detalii se regasesc printre obiectivele tale fitness, descopera, in randurile care urmeaza, cateva recomandari pentru exercitii si beneficiile de care te vei bucura in urma antrenamentelor!

Unul dintre avantajele pe care le ai atunci cand incepi antrenamentele pe stepper este ca deja cunosti perfect miscarea necesara urcarii treptelor. Singura diferenta este ca treptele nu se opresc, iar tu va trebui sa tii pasul cu aparatul fitness.

Desi nu este deloc complicat, tehnica potrivita iti va permite sa “lucrezi” eficient toate grupele inferioare de muschi, apropiindu-te mai rapid de rezultatele fitness dorite. Singurele aspecte pe care trebuie sa inveti sa le stapanesti sunt viteza, intensitatea si durata programelor de antrenament.

Recomandari de folosire a unui stepper

- In cadrul primelor sesiuni, probabil vei avea senzatia ca nu poti rezista prea mult, intrucat picioarele iti vor obosi foarte rapid. Cheia folosirii unui astfel de aparat fitness este ritmul in care pasesti: daca alegi o rezistenta mare sau daca incerci sa pasesti prea rapid la inceput, vei avea dificultati in a mentine acest ritm si in a duce antrenamentul la bun sfarsit. Astfel, ideal este sa incepi cu un ritm rezonabil si sa il mentii numai cat timp te simti confortabil.

- Dupa ce ai dezvoltat putina rezistenta, poti incepe sa incorporezi cateva exercitii in sesiunile tale. Astfel, nu este ideal sa parcurgi aceeasi rutina pe stepper in fiecare zi, intrucat corpul tau se va obisnui, iar rezultatele nu vor fi multumitoare. Varierea exercitiilor te va ajuta sa te concentrezi mai bine pe parcursul antrenamentului, sa alungi plictiseala si sa progresezi mult mai rapid.

 

- Pe durata exercitiilor, trebuie sa tii spatele drept si sa mentii contactul talpilor cu platformele aparatului.

- Dupa ce te obisnuiesti cu miscarea aparatului, incearca sa folosesti cat mai putin barele de sustinere. Acest detaliu te va ajuta sa folosesti mai intens musculatura picioarelor, astfel consumand mai multe calorii pe parcursul unui antrenament.

- De asemenea, atunci cand nu folosesti manerele de sustinere, musculatura trunchiului preia greutatea corpului pentru a-ti mentine echilibrul, detaliu care se traduce in tonifierea abdomenului si a muschilor stabilizatori.

Beneficiile antrenamentelor pe stepper

- Este un aparat excelent pentru tonifierea musculaturii inferioare, intrucat miscarea va solicita fiecare grupa de muschi a picioarelor, inclusiv fesierii.

- Antrenamentele pe acest tip de aparate fitness au un impact foarte mic asupra articulatiilor, insa ofera beneficii cardiovasculare similare alergarii. Astfel, vei reusi sa te bucuri de sesiuni intense fara a-ti solicita gleznele, genunchii si soldurile.

- In urma exercitiilor desfasurate cu regularitate pe acest aparat fitness, vei reusi sa iti imbunatatesti stabilitatea si echilibrul.

- Ai posibilitatea de a progresa foarte rapid, intrucat poti ajusta oricand rezistenta pe care o dezvolta aparatul la fiecare pas. Astfel, sesiunile tot mai solicitante vor reusi sa iti ofere cele mai bune rezultate sportive.

Vizualizări: 989

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Tendințe:

Citește și: