Ziarul Pandurul angajează redactori și reporteri. Căutăm oameni curioși să pună întrebări autorităților și personajelor interesante din societate, să scrie povești simple, dar de impact, oameni dornici să învețe o meserie în care fiecare zi e altfel. Cunoașterea Limbii Române este condiție esențială. 

Nu solicităm experiență anterioară în presă, ci doar dorința de a învăța și de a descoperi locul în care trăim. 

Dacă ești interesat să lucrezi alături de noi trimite un CV la redactia@pandurul.ro.

(închide)

Modernizarea drumului Rovinari-Bumbeşti Jiu, amânată din nou

Şoferii care fac naveta între Târgu Jiu-Rovinari sau Bumbeşti Jiu ori cei care tranzitează judeţul Gorj mai au de aşteptat până a putea circula în condiţii normale pe DN 66. Deşi Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale SA anunţase, la începutul lunii trecute, faptul că a aprobat semnarea contractului de cesionare de către Vegyepszer, societăţii Eurovia, se pare că modernizarea DN 66 s-a împotmolit în acte.

La începutul lunii iulie, firma VEGYESPSZER ZRT Budapesta a primit acordul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale SA pentru a cesiona contractul de reabilitare a DN 66 (DE 79), societăţii Eurovia. Odată cu semnarea acestui acord, autorităţile locale sperau ca lucrările să fie demarate la sfârşitul lunii trecute, iar drumul să poată fi reabilitat până la iarnă. Cu toate acestea, până în momentul de faţă, firma care a obţinut cesionarea contractului nu s-a arătat a fi interesată de demararea lucrărilor. “Până în momentul de faţă nu s-a primit nici o adresă oficială prin care Eurovia să-şi manifeste intenţia de a se ocupa de reabilitarea drumului. Au fost doar discuţii la Bucureşti, în urma cărora nu s-a luat nici o măsură. În mod normal, până acum,  trebuia predat amplasamentul şi încheiat procesul verbal de predare-primire”, a declarat Dumitru Leuştean, directorul Secţiei de Drumuri Naţionale Gorj.

Eurovia, altă firmă „serioasă“?

Firma Eurovia din România se ocupă cu întreţinerea, construcţia, repararea de drumuri şi poduri, producţia şi reciclarea de mixturi astfaltice. “Eurovia este singura firmă care a îndeplinit condiţiile impuse de noi la vremea organizării licitaţiei câştigate de societatea maghiară. Din acest motiv ne-am dat acordul ca să-i poată fi cesionat contractul. Cei de la Eurovia vor merge în zonă pentru a vedea stadiul lucrărilor şi a stabili exact cum stau lucrurile. Este o firmă pe care noi o considerăm serioasă şi sperăm să colaborăm cu ei mai bine decât cu cei de la firma maghiară, la realizarea lucrărilor” a declarat, în urmă cu mai bine de o lună Elena Dan, director în cadrul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale SA. În aceste zile, reprezentanţii companiei nu au putut fi contactaţi pentru a putea primi lămuriri referitoare la încă o lună de întârziere. Autorităţile gorjene se tem să nu se repete povestea cu ungurii. „Până acum nici un reprezentant al firmei Eurovia nu a luat legătura cu Consiliul Judeţean. La fel ca şi data trecută toate demersurile au fost făcut la nivel central. Sperăm să nu fie o păcăleală ca şi data trecută deoarece nu se ştie nimic despre graficul de lucrări şi condiţiile tehnice de reabilitare”, a precizat Adina Andriţoiu, purtătorul de cuvânt al Consiliului Judeţean Gorj.

Firma maghiară a primit aproximativ 4 milioane de euro, în condiţiile în care nu s-a realizat nici măcar 5% din tronsonul Rovinari-Bumbeşti Jiu.

Vizualizări: 81

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: