Optimizarea SEO, o alegere bună pentru afacerea ta

SEO (optimizarea motoarelor de căutare) este o metodă prin care specialiști care au urmat cursuri de SEO şi sunt numiți „optimizatori SEO” pot îmbunătăți clasarea site-urilor în motoarele de căutare organice, cum ar fi Google, Yahoo, Bing și altele.

Astfel, SEO permite unei companii să câștige vizibilitate atunci când se caută informații pe un motor de căutare. Această tehnică este o adevărată strategie de dezvoltare pentru orice afacere.

Optimizarea site-ului prin referințe naturale


Cele mai eficiente trei baze pentru optimizarea vizibilității site-ului web și obținerea unei poziții pe motoarele de căutare prin diferențierea naturală sunt:

● ​​tehnica;

● semantica (conținutul paginilor);

● popularitatea site-ului web.

Tehnica


Este important să se aloce timp pentru a construi un site optimizat SEO. Pentru aceasta, designerii web au o gamă largă de tehnici, precum:

● Responsive Web Design (RWD): un design care se redimensionează automat la rezoluția unui dispozitiv (telefon mobil, tabletă, computer etc.);

● Timp de încărcare rapid: mai puțin de 4 secunde pentru a încărca un site;

● O structură atentă a paginilor – structura bună a paginilor face posibilă organizarea conținutului și promovarea legăturilor între diferitele categorii și pagini ale site-ului web, adică rețeaua internă. O structură bună invită roboții „GoogleBot” și vizitatorii să navigheze pe site cu agilitate, creând astfel mai mult trafic.

Semantica


Semantica este conținutul site-ului web. Inteligența artificială Google face posibilă, prin intermediul roboților săi, identificarea și structurarea tuturor componentelor paginilor prin criterii. Astfel, practicile și instrumentele adaptate logicii sale vor duce la o mai bună poziționare în cercetare. Iată câteva exemple:

● Utilizarea cuvintelor cheie prietenoase cu Google: utilizarea termenilor de căutare de la utilizatorii de internet va ajuta afacerea să arate că este în conformitate cu cererea utilizatorilor. Astfel, conținutul paginii va fi mai relevant și pagina se va clasa mai bine în rezultatele căutării. Cu toate acestea, este important de reținut că popularitatea cuvintelor cheie este în continuă evoluție, ceea ce necesită adaptarea frecventă a conținutului.

● Respectarea marcajului unui site: marcajul corespunde tuturor titlurilor conținutului. Eticheta h1 („titlul 1”) este titlul de primul nivel care poate fi pus o singură dată într-o adresă URL, iar etichetele h2 până la h6 sunt titluri de nivel inferior corespunzătoare subpărților. Pentru a obține un SEO bun, o etichetă trebuie creată strategic jucându-se cu cuvintele cheie relevante. Cu toate acestea, odată ce URL-ul este selectat și deschis, etichetele ar trebui să contribuie, desigur, la atractivitatea conținutului în sine.

Popularitate


Popularitatea unui site web este evaluată în principal prin legăturile sale de intrare atât prin numărul lor, cât și prin calitatea lor. Legăturile de intrare sau backlinkurile sunt legături hipertext care indică un site. Prin urmare, este necesară o strategie de Netlinking. Aceste linkuri constituie criterii de relevanță pentru ca Google să poziționeze un site în rezultatele căutării sale.

Tehnicile de optimizare SEO expuse, pentru o poziționare bună pe motoarele de căutare, nu sunt singurele, sunt accesibile și alte practici, precum analiza și optimizarea semnalelor comportamentale (rata de clicuri, rata de respingere, durata medie a sesiunilor etc.).

Această analiză se realizează prin utilizarea unor pârghii complementare, cum ar fi: comunicarea pe rețelele sociale, scrierea de bloguri, campanii de e-mail, o aplicație mobilă, opiniile și comentariile utilizatorilor de internet și diferitele schimburi postate pe web.

Sursa foto: https://www.pexels.com/photo/businesswoman-checking-smartphone-while-using-laptop-6913714/

Vizualizări: 746

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Tendințe:

Citește și: