Parcarea de la Rodna, episodul „Fluturaşii”

Primarul Marcel Romanescu pune şeful Poliţiei Locale la treabă. I-a cerut să afle cine a lipit afişe prin oraş unde oamenilor li se transmitea că parcarea de la Rodna trebuie să rămână la privaţi. Pe fluturaşii împărţiţi târgujienilor s-au făcut şi calcule, cifre pe care municipalitatea nu şi le asumă.

Marcel Romanescu a transmis că vrea un raport de la şeful Poliţiei Locale cât mai repede. Joi seara, în tot oraşul, au fost împărţite afişe prin care oamenii erau înştiinţaţi că Primăria Târgu Jiu pierde sume importante de bani prin administrarea parcării de la „Super 2000”. Asta în timp ce parcarea de la Rodna ar rotunji veniturile municipalităţii.

„Am dispus Poliţiei Locale să facă o verificare. Sper ca în zilele următoare să primesc un raport de la domnul Urdea. Dacă nu voi primi, am şi alte modalităţi de a proceda în privinţa dânsului, de a lua măsuri. Nici măcar un rând din ce se scrie acolo nu este asumat de Primăria Târgu Jiu. Nu ştiu de unde au fost scoase acele date. Nu există niciun document oficial în acest sens şi când vorbim de fluturaşii care au fost afişaţi, lipiţi pe domeniul public, lucrurile sunt puţin delicate”, a transmis primarul Marcel Romanescu.

Cât priveşte cifrele menţionate pe acele afişe care au împânzit oraşul, primarul susţine că n-ar fi reale: „Eu aştept să primesc de la domnul Urdea documentele. I-am cerut verbal în seara zilei în care s-au împărţit acele documente şi aştept un răspuns scris de la dumnealui pentru aceste aspecte. Cel puţin din punctul nostru de vedere, nu e nimic adevărat. Vorbesc despre aspectele care ţin de Primăria Târgu Jiu. Aspectele care ţin de societatea comercială nu pot eu să le comentez”.

Primăria Târgu Jiu va administra parcarea din Piaţa Centrală după data de 15 decembrie, când expiră contractul cu societatea care încasează banii pe parcare. Romanescu a anunţat o investiţie de 150 de mii de lei prin care să fie realizat un sistem de autotaxare. „Este o cheltuială. Orice investiţie se amortizează într-o perioadă de timp. E o cheltuială iniţială cu oamenii care vor deservi acea parcare, dar, aşa cum am discutat cu domnul Rotaru, e vorba de angajaţi din Direcţia de Patrimoniu pe care dânsul trebuie să-i pună la dispoziţie. Avem un miliard şi jumătate de lei vechi pentru achiziţionarea de componente în aşa fel încât, pentru parcarea de la Rodna, să fie parcare pe bază de cartelă. E un sistem pe care noi vrem să-l implementăm după 15 decembrie”, a mai explicat Romanescu.

Vizualizări: 806

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: