Pop (MedservMin): Am cerut o analiză a activităţii angajaţilor

Şeful provizoriu al societăţii MedservMin, Gavrilă Pop, spune că a cerut responsabililor zonali ai unităţii o analiză a activităţii angajaţilor. În funcţie de datele pe care le va primi la sfârşitul acestei săptămâni, o parte din salariaţi ar putea fi repartizaţi pe alte sectoare sau chiar disponibilizaţi. Pop a precizat că unitatea nu are datorii la bugetul statului, aşa cum se întâmplă la Minprest Serv Rovinari, căreia cei de la Finanţe i-au pus sechestru asigurator pe bunuri pentru o restanţă de 1 milion de lei la bugetul statului. 

Societatea MedservMin, al cărui acţionar majoritar este CE Oltenia, care este şi singurul mare client, nu a mai reuşit să încheie noi contracte cu alte firme. Directorul interimar al unităţii, Gavrilă Pop, a spus că unitatea nu are probleme financiare, pentru că şi-a achitat obligaţiile şi faţă de bugetul statului, dar şi faţă de furnizori. MedservMin încă mai asigură asistenţa medicală pentru CET Govora, până la organizarea licitaţiei, numai că vâlcenii nu au mai dorit ambulanţă cu asistent, ci doar ambulanţă cu ambulanţier, după ce au preluat cariera Berbeşti-Alunu de la complex. „Noi nu avem probleme, sunt plătite la zi toate dările, n-avem nicio restanţă, nici măcar 1 leu faţă de bugetul de stat. Şi nici faţă de furnizori nu suntem în situaţia de a avea arierate. Salariile le-am dat la timp. Noi suntem, totuşi, o societate mai mică, ei (n.red. Minprest Serv Rovinari) sunt 1500-1600 de oameni, noi suntem 130. Altfel îţi decontează 1.000.000 lei şi altfel 300.000 lei, cât ne decontează nouă lunar CE Oltenia”, a declarat Gavrilă Pop, directorul interimar al societăţii MedservMin.       

Conducerea unităţii a mai spus că în această perioadă face şi o analiză a fiecărui centru de cost din unitate şi în funcţie de rezultate o parte din salariaţi ar putea fi mutaţi de pe un sector pe altul sau, dacă nu vor fi justificate cheltuielile în raport cu veniturile, s-ar putea lăsa şi cu disponibilizări. „Am termen săptămâna aceasta să prezint o analiză pe fiecare centru de cost. Responsabilii zonali mi-o vor prezenta mie până la sfârşitul acestei săptămâni, o voi analiza şi o voi prezenta mai departe Consiliului de Administraţie şi apoi Adunării Generale a Acţionarilor, cu variante de lucru. Vedem ce iese din analiză, ca număr de personal, ca şi justificare pe contracte. Avem 10 cabinete, 6 puncte sanitare, este TESA, controlul medical periodic, mai avem îngrijirile la domiciliu şi îi evaluăm pe toţi. În funcţie de această analiză, se poate face o eventuală reducere a angajaţilor sau o redistribuire dintr-o parte în alta. Suplimentare de personal în niciun caz”, a mai spus directorul MedservMin.

Bugetul societăţii încă nu a fost aprobat şi se află pe masa Ministerului Muncii. Pentru MedservMin prestează activitate 134 de persoane.

Vizualizări: 131

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: