Posturi scoase la concurs în instituții din Gorj

Primăria Orașului Rovinari organizează concurs pentru ocuparea funcției publice de execuție, vacante, de consilier, clasa I, grad profesional debutant din cadrul Compartimentului Alocații și Subvenții. Candidații trebuie să aibă studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, vechimea nefiind necesară. Termenul limită de depunere a dosarelor este 16 martie, concursul urmând să înceapă pe 30 martie cu proba scrisă.

Direcţia Publică de Protecţie Socială Târgu Jiu a scos la concurs un post de administrator și unul de asistent social la Centrul pentru Bătrâni Magnolia. Administratorul trebuie să aibă studii medii liceale, absolvite cu diplomă de bacalaureat și vechime în muncă minimum 3 ani. Pentru asistent social sunt necesare studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în asistență socială. Dosarele pot fi depuse până pe 6 martie, iar concursul va începe pe 24 martie.

Și Direcția Publică de Patrimoniu Târgu Jiu angajează doi inspectori în cadrul Serviciului financiar contabilitate și evidența patrimoniului. Ambele necesită studii superioare și vechime. Termenul limită de depunere a dosarelor este 9 martie.

Școala Gimnazială „Ion Vîlceanu”, cu sediul în comuna Drăgotești, județul Gorj, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminată a funcției contractuale de execuție vacante, de administrator financiar 0,5 normă. Sunt necesare studii superioare și trei ani vechime, proba scrisă fiind pe 23 martie.

Primăria Orașului Rovinari a scos la concurs și postul de șef Serviciul Public de Asistență Socială. Candidații trebuie să aibă studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă și minimum 5 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice. Termenul limită de depunere a dosarelor este 9 martie, ora 16.00. Concursul va avea loc pe 23 martie - proba scrisă și 26 martie - interviul.

Vizualizări: 10,148

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: