Programe de fidelizare și importanța acestora în 2023

Deoarece comerțul online a cunoscut un adevărat boom, tot mai multe afaceri migrează în online, iar pentru a supraviețui aici, acestea aplică numeroase instrumente de marketing. În acest context, tot mai multe companii și platforme online implementează programe de loializare a utilizatorilor / clienților.

Acest lucru se observă nu doar în vânzări, dar și în divertisment. Precum spun și experții https://verdecasino-romania.com/, deoarece costul per client nou este destul de mare, platformele de divertisment, inclusiv și cazinourile online caută instrumente eficiente, prin intermediul cărora ar putea păstra jucătorii.

Cum funcționează instrumentele de fidelizare?


Indiferent dacă dețineți o afacere în online sau pur și simplu sunteți pasionat de subiect, vă va fi curios cum funcționează fidelizare. Foarte comod este de analizat subiectul și mecanica instrumentelor de fidelizare în cazul marketingului cazinourilor online, precum este https://verdecasino-romania.com/bonus/. La multe cazinouri veți găsi cluburi ale jucătorilor VIP.

Scopul acestor cluburi speciale este nu doar de a oferi jucătorului sentimentul de importanță. Asemenea cluburi sunt construite în mai multe nivele, iar jucătorul primește tot mai multe avantaje și beneficii direct proporțional cu avansarea sa în cadrul acestor nivele. Așadar, odată ce jucătorul se convinge de faptul că cu cât mai mult joacă, cu atât mai multe beneficii obține, acesta va fi determinat să joace în continuare la acel casino.

Care este interesul platformei / afacerii?


De facto, există foarte multe alte instrumente de acest tip, iar diversitatea lor este nemărginită. Interesul afacerii care le implementează este, de fapt, evident. Cu cât mai mare este retenția clienților, cu atât mai eficientă este strategia de marketing.

Imaginați-vă că aveți un pool de clienți, cărora le puteți expedia într-un mod repetitiv ofertele dumneavoastră. Vă dați seama că este mult mai eficientă o asemenea abordare dar și, în același timp, vă reduce, treptat, costurile de achiziție a noilor clienți.

Beneficiile pentru clienți

Acum că am vorbit care sunt avantajele programelor de loializare pentru afaceri, să aruncăm o privire și asupra faptului ce avem de câștigat în urma acestora din perspectiva consumatorului. Programele de fidelizare bune sunt concepute, de regulă, în așa fel încât să fie clar ce aveți de câștigat.

Cel mai des, sunt oferite reduceri progresive, astfel încât valoarea acestora să crească direct proporțional cu cumpărăturile pe care le efectuați, sau cu timpul pe care îl petreceți pe platforma respectivă (dacă vorbim despre o platformă de divertisment).

Vizualizări: 347

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Tendințe:

Citește și: