Se laudă cu obiective turistice, dar nu ştiu să le promoveze

Gorjul este aproape absent din mediul online. Primarii se laudă că au obiective turistice în localitate, însă recunosc că stau prost cu promovarea. Săcelu este singura localitate cu statut de staţiune din judeţul Gorj, însă edilul local recunoaşte că nu este foarte promovată în mediul online.

„Săcelu este singura localitate din Gorj cu statut de staţiune turistică. Uşor, uşor începem să ne facem vizibili. Staţiunea Săcelu nu este promovată suficient în mediul online, dar cu siguranţă în anii următori va fi mult mai promovată. Avem o persoană care se ocupă de promovare, dar lipsesc foarte multe, trebuie să facem cunoscut Săcelu mult mai departe de graniţele judeţului”, a declarat Florin Jurebie, primarul comunei Săcelu.
La Stăneşti există un Centru de Informare Turistică, însă când vine vorba de promovarea online aceasta lipseşte cu desăvârşire. Fostul primar, Vasile Pârvulescu, în momentul de faţă angajat al acestui centru, spune că abia este la faza de strângere de date. „Deocamdată nu promovăm comuna online. Avem o pagină, dar tot ce am putut să fac în aceste două de luni a fost să strâng date, am făcut nişte trasee pe munţi, în colaborarea cu Salvamont şi cu obştile. Avem foarte multe obiective turistice, avem monumente istorice, avem cascade, avem peşteri, avem vegetaţie diversificată, avem animale, iar peisajele sunt deosebite pe Şuşiţa verde”, a declarat Vasile Pârvulescu, angajat al Centrului de Informare Turistică Stăneşti.
Reprezentanţii Google România, prezenţi la Târgu Jiu în cadrul Caravanei „Managementul destinaţiilor: online şi offline”, spun că promovarea online contribuie foarte mult la atragerea turiştilor, dat fiind faptul că tot mai multe persoane îşi aleg vacanţele după ce citesc impresiile postate pe internet. „Toate datele pe care le avem ne arată că turiştii se informează din ce în ce mai mult din mediul online, începând din faza de plănuire a călătoriilor şi chiar în faza în care sunt deja în locul unde-şi petrec vacanţa şi caută activităţi pe care le pot duce la îndeplinire”, a declarat Ana Sipciu, manager de industrie Google România.

Vizualizări: 301

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: