Tătaru va avea concurenţă la şefia Spitalului Judeţean

Tiberiu Tătaru ar mai putea rămâne o jumătate de an în fruntea Spitalului Judeţean de Urgenţă din Târgu Jiu. „Numai în condiţii excepţionale”, susţine Cosmin Popescu, preşedintele Consiliului Judeţean Gorj. Ar fi mai mulţi angajaţi din cadrul spitalului care şi-ar dori să participe la concursul pentru ocuparea funcţiei de manager.

„Acest concurs va fi făcut public în curând. Legea ne permite să asigurăm un interimat de trei luni. În cazuri excepţionale, de exemplu, dacă vor fi prea multe contestaţii sau nu s-au depus dosare de candidatură, mai putem asigura încă trei luni de interimat. Deci, în maximum şase luni, Spitalul Judeţean va avea un manager cu contract”, a anunţat Cosmin Popescu, preşedintele Consiliului Judeţean. Între timp, s-a modificat şi legislaţia. Astfel, pretendenţii la această funcţie au nevoie de mai multe studii. „Separat de absolvirea unor studii economice, juridice sau medicale, candidatul trebuie să aibă doctorat sau master ori un curs de ştiinţe medicale ori administrative. Actualul manager îndeplineşte condiţiile, dar sunt şi alţi colegi care îşi doresc. Numai din interiorul spitalului vom alege un manager”, a mai explicat Cosmin Popescu.

Mulţumit şi nu prea

Noul contract va fi semnat tot pe o perioadă de patru ani cu viitorul manager al spitalului. Contractul lui Tiberiu Tătaru a expirat în acest an, însă tot el va asigura interimatul pentru o perioadă de trei luni. Acesta va expira la sfârşitul lunii noiembrie. Întrebat dacă este mulţumit de activitatea lui Tătaru în aceşti ani, Cosmin Popescu a răspuns: „În mare parte, da. A gestionat o situaţie dificilă. Au fost probleme financiare de-a lungul timpului, în ceea ce priveşte contractul cu Casa de Asigurări de Sănătate, a gestionat bine partea cu personalul. A realizat şi anumite investiţii, dar nu sunt suficiente. Trebuie mult mai multe acolo”.

Concursul pentru şefia spitalului va fi organizat de Consiliul Judeţean Gorj.

Vizualizări: 1,403

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: