Universitatea din Târgu Jiu rămâne fără cancelari

Universitatea „Constantin Brâncuşi” din Târgu Jiu rămâne fără cancelari. Profesorii care deţin aceste funcţii de conducere în cadrul facultăţilor vor renunţa la atribuţiile care le reveneau până acum deoarece în noua lege a Educaţiei nu mai există aceste posturi.

Posturile de cancelar de la UCB şi-au încetat activitatea de pe data de 9 septembrie, în urma unei hotărâri a Consiliului de Administraţie. Aşa că profesorii Liliana Luca de la Facultatea de la Facultatea de Inginerie, Alin Gavrilescu de la Facultatea de Ştiinţe Juridice, Cecilia Rabonţu de la Facultatea de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor, Livian Rădoescu de la Facultatea de Administraţie Publică, precum şi Gheorghe Gămăneci, cancelarul general, rămân fără funcţie, precum şi fără indemnizaţiile de conducere. „Această decizie este un efect al Legii Educaţiei. S-a hotărât ca domnul Gheorghe Gămăneci să deţină în continuare atribuţiile postului de cancelar general până în momentul în care se va alege un secretar general al Senatului. Va îndeplini atribuţiile de cancelar, însă nu va fi plătit până la alegeri”, spune Mihai Cruceru, rectorul UCB.

Muncă voluntară

Profesorul Gheorghe Gămăneci, care ani de zile a deţinut funcţia de cancelar general al UCB, spune că pentru el nu reprezintă nici un fel de problemă că din nomenclator a dispărut funcţia de cancelar. „Nu reprezintă nici un fel de problemă. Era destul de mult de lucru. Sunt sarcini pe care le vor prelua alţi colegi. Legea a intrat în vigoare şi nu există nici un impediment din acest punct de vedere”, afirmă Gheorghe Gămăneci. Indemnizaţia cancelarului general al UCB era 20% din salariu, adică în jur de 6 milioane lei vechi.

ATRIBUŢII

Printre atribuţiile pe care un cancelar trebuia să le îndeplinească se numără coordonarea activităţii de secretariat, convocarea şedinţelor Senatului şi Biroului Senatului, îndeplinirea diverselor activităţi delegate de rectori sau realizarea tematicilor pentru şedinţe.

Vizualizări: 43

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: