Angajaţii Direcţiei Agricole, disponibilizaţi în baza unui test grilă

Aproximativ jumătate dintre angajaţii Direcţiei pentru Agricultură şi Dezvoltare Rurală (DADR) Gorj vor fi disponibilizaţi în baza unui examen. Acesta va fi organizat de către Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale până la sfârşitul acestei luni şi va consta într-un test grilă. Pe lângă acest examen, la nivelul DADR Gorj se va organiza şi un concurs pentru funcţia de director executiv şi şef Serviciu Inspecţii, politici şi statistici agricole, actualul director nefiind încă hotărât pentru care din cele două posturi să opteze.

Aproximativ jumătate dintre angajaţii Direcţiei pentru Agricultură şi Dezvoltare Rurală (DADR) Gorj vor rămâne fără loc de muncă începând cu data de 1 septembrie. Decizia aparţine Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale şi prevede reorganizarea activităţii tuturor direcţiilor din ţară. Disponibilizările vor fi efectuate în baza unui examen organizat de către minister, care va consta într-un test grilă. “Din cei 57 de angajaţi vor rămâne doar 29 de persoane, din care 8 vor funcţiona în cadrul Unităţii Fitosanitare, iar restul în cadrul Direcţiei Agricole. Disponibilizările vor fi efectuate în baza unui examen care va fi organizat de către minister până la sfârşitul acestei luni. Examenul va consta într-un test grilă, lucrările se vor verifica la nivelul judeţului, iar eventualele contestaţii se vor transmite la Bucureşti”, a declarat Aurel Tomescu, directorul Direcţiei pentru Agricultură şi Dezvoltare Rurală Gorj. Reprezentanţii DADR Gorj spun că activitatea direcţiei se va desfăşura din ce în ce mai greu deoarece volumul de muncă depăşeşte cu mult numărul de angajaţi. Cea mai afectată de reducerea de personal va fi Unitatea Fitosanitară, unde din 17 salariaţi vor rămâne decât 8 angajaţi. “Vor dispare în primul rând posturile de şoferi şi secretare din cadrul Direcţiei Agricole”, a mai precizat Aurel Tomescu.

Mai bine şef decât director executiv

Noua organigramă a afectat şi posturile de conducere ale direcţiei. “Pe lângă examenul pe posturile aprobate, potrivit noii organigrame, se va organiza şi un concurs la nivelul conducerii. Va rămâne un director executiv şi un şef Serviciu Inspecţii, politici şi statistici agricole”, a mai precizat directorul DADR Gorj. Tomescu spune că nu ştie dacă va mai candida la postul de director din cauză că este multă bătaie de cap. “Nu ştiu dacă voi candida la postul de director executiv deoarece este foarte greu să disponibilizezi şi să reduci salariile angajaţilor. Aş prefera postul de şef al Serviciului Inspecţii, politici şi statistici agricole pentru că este mult mai multă linişte”, a declarat actualul şef al DADR Gorj.

Vizualizări: 115

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: