Câţi gorjeni au reclamat serviciile bancare

Pe parcursul anului 2014 , un numar de 29 consumatori au formulat reclamatii cu privire la serviciile financiar-bancare. Astfel, comisarii C.J.P.C. Gorj au efectuat actiuni de control in vederea verificarii aspectelor reclamate, respectiv de verificare a respectarii prevederilor legale privind protectia consumatorilor in cadrul prestarii serviciilor de catre institutiile finaciar-bancare si nebancare (IFN-uri) .

Din cele 29 reclamatii  inregistrate au fost solutionate un numar de 27 , 2 reclamatii fiind in curs de cercetare.  Urmare a cercetarii reclamatiilor au rezultat urmatoarele aspecte: un numar de fost 9 reclamatii au fost solutionate in favoarea consumatorilor fiind dispuse masuri de restituire a sumei de 3111 lei; aspectele reclamate nu au fost intemeiate la un numar de 12 reclamatii ; 2 reclamatii au fost redirectionate spre competenta cercetare ; reclamatii care nu intra in sfera de competenta a institutiei protectiei consumatorilor : 3 ; 1 reclamatie clasata.

Biroul de presă Protecţia Consumatorului Gorj

       

Vizualizări: 137

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din :

Citește și: