Complexul Oltenia și-a triplat cheltuielile cu publicitatea

Complexul Energetic Oltenia explică într-un document postat pe site-ul companiei de ce a fost nevoie să crească la 60.000 de lei cheltuielile cu publicitatea în acest an, față de 23.000 anul trecut. „Aceste cheltuieli cresc cu suma de 37 de mii lei datorită cuprinderii în Bugetul de Venituri și Cheltuieli în anul 2017 a serviciilor de promovare, participarea la diverse evenimente, anunțuri de presă, vânzări deșeuri”, arată documentul. O sumă de 3.000 de euro este prevăzută și pentru publicitatea care trebuie făcută pentru proiectul „Instalație comună de desulfurare gaze de ardere la blocurile 1 și 2 de la SE Craiova II”.

Creșteri importante sunt prevăzute și în ceea ce privește deplasările în țară și străinătate, o justificare fiind discuțiile cu chinezii pentru realizarea unui grup nou la Rovinari, discuții vechi de câțiva ani, care până acum au fost concretizate doar prin deplasări în China ale unor directori. „Cheltuielile cu deplasările, în sumă de 1.671 mii lei și implicit cheltuielile cu diurna de 620 mii lei cresc datorită proiectelor derulate la nivel de companie cu diferiți parteneri, deplasări care au loc atât în țară, cât și în străinătate. Diferența de cheltuială între total deplasări și diurnă o reprezintă cheltuielile cu transportul și deplasarea”, arată documentul citat. (R.S.)

Vizualizări: 2,094

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Economie:

Citește și: