Directorul Bondoc vrea să facă angajări la CJAS Gorj

Casa Judeţeană de Asigurări de Sănătate (CJAS) Gorj funcţionează în prezent cu un număr redus de personal. Acesta este motivul pentru care directorul instituţiei, Daniel Bondoc, va merge săptămâna aceasta la Bucureşti pentru a cere deblocarea măcar a unui post din cele trei vacante. Daniel Bondoc a precizat că numai anul trecut s-au pensionat doi din salariaţii CJAS Gorj, aşa că volumul de muncă este unul mult mai mare. „Săptămâna asta o să merg la Bucureşti pentru a solicita deblocarea măcar a unui post pentru că este dificil să lucrezi fără personal suficient. Anul trecut s-au pensionat doi angajaţi, este vorba de directorul economic şi cineva de la medicina de familie, mai avem o persoană în concediu de maternitate şi este foarte greu”, a spus directorul CJAS Gorj. În prezent, CJAS Gorj funcţionează cu 47 de salariaţi. Potrivit conducerii instituţiei, posturile declarate vacante la nivelul CJAS Gorj sunt de şef birou Logistică şi Achiziţii Publice, inspector clasa I grad superior în cadrul Compartimentului Tehnologia Informaţiei şi inspector clasa I grad superior în cadrul Compartimentului Relaţii Publice şi Purtător de Cuvânt. Pentru toate cele trei posturi este necesară o vechime de 2 respectiv 9 ani în specialitatea studiilor.

Vizualizări: 133

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din :

Citește și: