Drept la replică

RE: Articolul „Romtelecom se debarasează de stâlpi pentru a scăpa de taxa specială”, publicat în data de 21 ianuarie 2014, atât în print cât și în versiunea online

Deoarece în articolul mai sus menționat au apărut informaţii incorecte despre compania Romtelecom, care pot induce în eroare opinia publică, vă rugăm să aveţi în vedere următoarele precizări din partea Romtelecom:

Referitor la situația stâlpilor din  comuna Roşia de Amaradia

Atât informația privind numărul stâlpilor, cât și cea privind motivul pentru care au fost dezafectați, sunt eronate. În regiunea care include și comuna Roșia de Amaradia au fost dezafectați 194 de stâlpi, iar clienții au fost migrați pe o tehnologie alternativă, care nu necesită un astfel de suport.

În viitorul apropiat nu sunt programate în zonă alte acțiuni de dezafectare a unor stâlpi aparținând Romtelecom, astfel că numărul de 2500 stâlpi care se presupune că ar urma să fie înlăturați, furnizat de autoritățile locale, nu este conform cu realitatea.

Romtelecom a primit în decembrie 2013 o adresă din partea Primăriei Roșia de Amaradia prin care se solicita companiei punerea la dispoziția Primăriei, gratuit, a unui număr de 30 de stâlpi. Având în vedere că încă nu s-a răspuns la această solicitare, afirmația autorităților locale, că stâlpii le-au parvenit deja, nu este corectă.

În ceea ce privește ajungerea în posesia locuitorilor comunei a stâlpilor dezafectați, precizăm faptul ca aceștia nu puteau ajunge prin mijloace licite în posesia locuitorilor comunei,  deoarece colectarea și stocarea acestora se face după reguli stricte, fiind depozitați în zone special amenajate, în alte părți decât cea din raza comunei. Dacă există dovezi ale unor astfel de fapte, acestea ne sunt necesare pentru a putea înainta o sesizare organelor competente. Pentru colectarea stâlpilor, Romtelecom are contract cu firme terțe care au obligația de a restitui către companie același număr de stâlpi ca cel colectat.

Serviciile sunt funcționale pentru abonații din comuna Roșia de Amaradia, dar dacă există clienți care întâmpină probleme în acest sens, rugăm reprezentanții primăriei să apeleze serviciul 1930 (gratuit în rețeaua Romtelecom) pentru a semnala punctual astfel de cazuri.

Referitor la situația din localitatea Prigoria

Romtelecom nu a primit nicio sesizare privind nefuncționarea serviciilor din localitatea Prigoria, dar a făcut verificări interne în acest sens și  a constatat că nu au fost înregistrate deranjamente. Așa cum am precizat și mai sus, sesizările se pot face la 1930 (gratuit în rețeaua Romtelecom).

Rugăm reprezentanții primăriei să ne furnizeze detalii cu privire la factura pe care susțin că au avut-o de achitat, deși serviciile nu au fost funcționale, pentru a verifica punctual situația.

Merită specificat că Romtelecom restituie, ca practică, tuturor clienților afectați valoarea abonamentului aferent serviciului contractat în cotă fracționară, corespunzator perioadei efective de nefuncționare, conform contractului încheiat cu compania. 

Vizualizări: 142

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din :

Citește și: