"E-defecţiune" la Casa de Sănătate Gorj

Ieri activitatea Casei Judeţene de Asigurari de Sănătate a fost dată peste cap de o defecţiune la sistemul informatic central de la Bucureşti. Zeci de gorjeni au stat ore întregi pe holurile instituţiei, în speranţa că defecţiunea va fi remediată şi îşi vor putea rezolva problemele. Oamenii au fost disperaţi pentru că majoritatea dintre ei aveau nevoie de adeverinţe care să le ateste calitatea de asigurat, acestea fiindu-le necesare pentru internări în spital. 
O defecţiune apărută încă de miercuri la sistemul informatic din Bucureşti a dat peste înteraga activitatea a Casei Judeţene de Asigurări de Sănătate. Zeci de persoane venite din toate colţurile judeţului încă de la primele ore ale dimineţii pentru a evita cozile interminabile care se formeză la ghişeele instituţiei au fost nevoiţi să stea ore întregi pentru a-şi rezolva probleme. Majoritatea dintre ei, oameni în vârstă, aveau nevoie numai de adeverinţe care să le ateste calitatea de asigurat pentru a se putea interna în spital fără să plătească spitalizarea. Gorjenii au fost nemulţumiţi de faptul că nici un angajat al Casei Judeţene de Asigurări de Sănătatea nu le-a dat nici un fel de explicaţie cu privire la situaţia creată.
 „ Este o bătaie de joc. Părerea noastră este că îşi bat joc de oameni. Ei stau la cafele şi nu îi interesează de noi, îi întrebăm, iar ei spun că nu ştiu nimic. Cel puţin să ne spună dacă trebuie să plătim vreo taxă de 5 lei, 10 lei şi să rezolvăm odată, dar aşa stăm degeaba şi pierdem timpul. Am tot întrebat şi nu ştie nimeni nimic, deci noi stăm aici la infinit, pentru că nu se ştie până când. De azi de dimineaţă de la ora 6,30 stau aici şi aştept pentru că îl am pe soţul meu în spital şi nu mi-l mai ţin dacă nu duc adeverinţa asta de asigurat, ce să fac? O să-l de-a afară din spital, pentru că trebuia să duc hârtia azi până la 12. Cică aşa a fost şi miercuri, dar ce fac eu cu spitalul, dacă nu duc adeverinţa mă pun să plătesc. V-am spus, îşi bat joc de noi pur şi simplu, ne pun pe drumuri după ce am muncit 50 de ani şi acum nu ne bagă în seamă. Ce să facem, stăm aici, nemâncaţi, ne este şi rău, o să murim pe aici pe holuri”, se plângeau ieri asiguraţii.
Conducerea Casei Judeţene de Asigurări de Sănătate s-a văzut în imposibilitatea de a rezolva situaţia creată la nivel naţional şi nu au putut face altceva decât să-şi ceară scuze, prin intermediul mass-media, oamenilor care au aşteptat pe holurile instituţiei. „ Este o problemă cu calculatorul din Bucureşti, mai exact la server-ul de acolo. Ne cerem scuze pentru cozile care s-au format, dar nu putem face nimic altceva decât să dăm telefoane şi să insistăm. Se lucrează acolo, este o problemă tehnică, există o echipă de depanare şi sperăm să se rezolve cât mai curând”, a declarat Daniel Bondoc.
 Singurii care au avut de suferit au fost gorjenii care au avut ghinionul să meargă ieri la CJAS Gorj să-şi rezolve problemele. Oamenii au pierdut şi timp şi cel mai probabil vor trebui să revină în altă zi. 


Vizualizări: 69

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: