Echipamente tehnice de 1,1 milioane lei la SJU Târgu Jiu

Conducerea Spitalului Judeţean de Urgenţă (SJU) Târgu Jiu a vorbit ieri în conferinţă de presă despre un proiect implementat la nivelul unităţii spitaliceşti al cărui scop este de a asigura o inter-relaţionare eficientă a unităţii medicale cu pacienţii care au nevoie de servicii medicale.

Reprezentanţii Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu Jiu spun că implementarea acestui proiect vizează eficientizarea actului administrativ cu scopul de a răspunde cerinţelor pacienţilor. Au fost implementate sisteme şi aplicaţii de e-sănătate ca alternativă de acces a pacienţilor la serviciile spitalului. „Concret, prin acest proiect, s-a reuşit achiziţia de hardware şi software, astfel încât Spitalul Judeţean de Urgenţă Târgu Jiu, la capitolul informatică să aibă absolut tot ce îi trebuie pentru ca relaţia între spital şi toate celelalte instituţii să fie mult mai uşor de realizat. Este vorba, în primul rând, de raportările pe care spitalele sunt obligate să le facă către Casa Judeţeană de Asigurări de Sănătate şi către Şcoala Naţională de Management Sanitar. Pe de altă parte, componentele hardware pe care le-am achiziţionat sunt net superioare celor pe care le aveam”, a explicat Tiberiu Tătaru, managerul Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgu Jiu. Valoarea acestui proiect este de 1,1 milioane lei. „Valoarea bugetată a proiectului a fost de 1.702.000 de lei, cost ce cuprindea atât partea de întocmire proiect, consultanţă şi management, cât şi achiziţia principală a softului şi echipamentelor tehnologice. În urma procedurilor desfăşurate s-a ajuns la valoarea finală de 1.100.000 lei”, a spus Florin Brâncuşi, manager de proiect.

Vizualizări: 103

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: