Giorgi (Minprest): Am reușit să plătim foarte greu salariile

Gabriel Giorgi, directorul Minprest Serv Rovinari, a vorbit într-un interviu la TV Sud despre problemele pe care societatea le-a avut la acest început de an. Fiind un prestator de servicii pentru CE Oltenia, a avut mari probleme cu încasările, prioritate pentru CEO fiind achiziționarea certificatelor de carbon. Giorgi a spus că, în calitate de manager, a înțeles situația, mai greu fiind pentru angajații care și-au primit cu întârziere salariile.

Reporter: Minprest are probleme cu plata salariilor, credeți că vor mai fi probleme și după ce Complexul Energetic Oltenia și-a rezolvat problema achiziționării certificatelor de carbon?

Gabriel Giorgi: Eu sper să fie bine și odată cu cumpărarea certificatelor de carbon activitatea complexului să revină pe linia de plutire și să nu mai fie aceste probleme financiare. Noi, cei din Minprest, știam că o să vină o perioadă grea încă de la începutul anului, pentru că ne-au spus că o să fie o perioadă foarte grea până vor reuși să cumpere certificatele de carbon. Nu mă așteptam să fie atât de grea, pentru că am reușit să plătim foarte greu salariile înainte de Sărbătorile Pascale. Cu toate aceste greutăți am reușit să plătim nu un avans de 30%, dar am reușit să plătim 20%, s-a luat și lichidarea și avansul și totul a intrat în normal.

Rep.: Credeți că s-au terminat problemele?

G.G.: Sper să nu fie aceste probleme și pe viitor, pentru că avem planuri de dezvoltare și ne-ar afecta dacă ar fi în continuare probleme financiare la complex. Eu am încredere că cei din conducerea Complexului Energetic Oltenia vor lua deciziile corecte, astfel încât activitatea Minprest să nu fie perturbată sau să nu aibă de suferit.

Rep.: Eu nu cred că ei se gândesc la activitatea dvs.

G.G.: Dacă stăm să analizăm lucrurile puțin subiectiv, am putea spune și treaba asta. Dar, încă o dată, subliniez faptul că am înțeles că au trecut printr-o perioadă foarte-foarte grea, prioritate au avut certificatele de carbon, pentru că știm bine, dacă nu le achiziționau până pe 30 aprilie, urma să li se aplice infrigementul. Asta însemna o amendă de 100 de euro pentru fiecare certificat de carbon și nu cred că era de dorit. Poate că era de dorit să mai suferim noi o săptămână în plus decât să se ajungă la asta.

Rep.: Ați fi fost dispus să acceptați asta?

G.G.: Eu, ca manager, sunt conștient că trebuia evitată acea situație. Problema era să le explic oamenilor, poate că a fost o lipsă de comunicare, ar fi trebuit plătite măcar sume mici, dar periodic, decât să ajungem în situația de a cere o sumă mare.

A consemnat Mirela MOTREANU

Vizualizări: 1,082

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Interviu:

Citește și: