Ziarul Pandurul angajează redactori și reporteri. Căutăm oameni curioși să pună întrebări autorităților și personajelor interesante din societate, să scrie povești simple, dar de impact, oameni dornici să învețe o meserie în care fiecare zi e altfel. Cunoașterea Limbii Române este condiție esențială. 

Nu solicităm experiență anterioară în presă, ci doar dorința de a învăța și de a descoperi locul în care trăim. 

Dacă ești interesat să lucrezi alături de noi trimite un CV la redactia@pandurul.ro.

(închide)

Gorjenii, nemulţumiţi de serviciile de televiziune şi internet

Calitatea serviciilor de televiziune şi internet din perioada Crăciunului a nemulţumit mai mulţi gorjeni. Unii dintre aceştia au sesizat deficienţele la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (CJPC). “În permanenţă, am avut un număr de telefon la dispoziţia consumatorilor. În perioada Crăciunului, am primit sesizări care vizau serviciile de televiziune şi internet. Oamenii ne-au sesizat deficienţe, precum nefuncţionarea programelor sau a semnalelor”, a declarat Daniela Michi, comisar şef al CJPC Gorj. Aceasta a mai precizat că, în perioada Crăciunului, nu au existat reclamaţii privind starea alimentelor sau a modului de comercializare al alimentelor. “Nu am primit nici o sesizare cu privire la starea alimentelor sau a modului de comercializare al acestora” a menţionat Daniela Michi.

Vizualizări: 120

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: