Licitaţie de 60 de milioane de euro la CJ Gorj

Consiliul Judeţean Gorj pune la bătaie nu mai puţin de 60 de milioane de euro pentru repararea şi întreţinerea drumurilor judeţene timp de patru ani. Potrivit anunţului postat pe SEAP, valoarea estimată a lucrărilor necesare este de 282.335.329 RON fără TVA. Anunţul a fost lansat pe 30 mai 2015, iar cei interesaţi pot depune oferte până la data de 13 iulie 2015, ora 16.00.

Câştigătorul licitaţiei ar urma să se ocupe timp de patru ani, 2015-2019, începând cu data atribuirii contractului, de plombarea drumurilor judeţene, refacerea unor dale, curăţarea şanţurilor, întreţinerea parapeţilor, cosirea vegetaţiei ierboase de pe marginea drumurilor judeţene, curăţarea aluviunilor dacă e cazul, montarea de limitatoare de viteză. De asemenea, pe timp de iarnă va fi asigurată deszăpezirea.

Un contract similar a fost a fost atribuit şi în 2011, tot pe patru ani, la mai puţin de jumătate din suma estimată acum. Întreprinderea de Drumuri şi Poduri, societate care aparţine chiar Consiliului Judeţean Gorj, a câştigat licitaţia cu o ofertă de 117.081.143 lei, dar şi atunci preţul estimat era de 214.999.397 lei. IDP a concurat atunci cu firmele lui Costel Căşuneanu şi Nicolae Sarcină.

Gorjul are şi drumuri judeţene de pământ

Potrivit caietului de sarcini, reţeaua de drumuri publice judeţene este constituită dintr-un număr de 34 drumuri judeţene, cu o lungime totală de 863,9 km, din care 771,9 km modernizaţi, 47,6 km pietruiţi, 15,6 km de pământ şi 1,6 km pavaj, cu o stare de viabilitate precară, determinată atât de structura rutieră îmbătrânită şi ieşită din perioada normală de funcţionare (circa 75%), cât şi de traficul de mare tonaj, în continuă creştere pe marea majoritate a acestora.

Acordul cadru va fi semnat cu un singur operator, care trebuie să demonstreze că are capacitatea tehnică de a asigura aceste lucrări. Garanţia de participare la licitaţie este de 2 milioane de lei. Firmele participante trebuie să aibă o valoare medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani (2012, 2013, 2014) de cel puţin 46.500.000 lei, dar şi experienţă în domeniu. Suma valorilor cumulate ale lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani, trebuie sa fie de minim 20.500.000 lei fără TVA.

Cine decide câştigătorul

Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante, în ceea ce priveşte organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Calinoiu Ion - preşedinte, Florescu Ciprian-Adrian - vicepresedinte, Filip Robert Dorin - vicepresedinte, Radulea Zamfirescu Cristina Elena - secretar judet,Giurgiulescu Ileana Claudia - director executiv adjunct Ungureanu Victoria - sef serviciu, comisia de evaluare (membri si membri de rezervaMarcau Costel, Vladoescu Liliana, Isuf Leontin, Semen Camelia, Savescu Daniela, Cimpoieru Cornel-Lucian, Balaci Mirela-Virginia, Ungureanu Gabriel, Homescu Ion Cristian, Mihailescu Cristian, Ungureanu Ion Marian, Tomoi Mihai, Militaru Corina, Daianu Alina, precum și toți cei 30 de consilieri județeni, alții decât președintele și vicepreședinții CJ, după cum se menționează în anunțul de pe SEAP.

Vizualizări: 355

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: