Ziarul Pandurul angajează redactori și reporteri. Căutăm oameni curioși să pună întrebări autorităților și personajelor interesante din societate, să scrie povești simple, dar de impact, oameni dornici să învețe o meserie în care fiecare zi e altfel. Cunoașterea Limbii Române este condiție esențială. 

Nu solicităm experiență anterioară în presă, ci doar dorința de a învăța și de a descoperi locul în care trăim. 

Dacă ești interesat să lucrezi alături de noi trimite un CV la redactia@pandurul.ro.

(închide)

Micile magazine din Târgu Jiu, scoase din piață de market-uri

Maria Budescu, reprezentantul firmei Pomadil din Târgu Jiu, a vorbit într-un interviu pentru modernbuyer.ro despre schimbările din piața produselor alimentare. Pomadil este printre cei mai mari angrosiști din zonă, care are în jur de 100 de salariați.

Budescu a explicat că multe din magazinele de cartier au dispărut după ce autoritățile locale au permis marilor lanțuri de magazine să deschidă puncte de lucru inclusiv în zona centrală. “Comerțul tradițional a pierdut enorm, impactul a fost mare, s-au închis multe magazine în Târgu Jiu. Din nefericire, nici clienții noștri din comerțul tradițional nu au fost receptivi, încât să își schimbe la momentul oportun concepția despre ce înseamnă comerț, să aibă o viziune despre cum să-și schimbe magazinul, să-l facă atractiv pentru consumatori. Din păcate, nici în prezent unii dintre ei nu vor să înțeleagă că viitorul nu mai este magazinul pe care îl aveau acum cinci ani. Eu învinuiesc și autoritățile locale pentru că au permis accesul retailerilor internaționali în oraș. Nu s-au gândit ce impact va avea asupra afacerilor locale. Așa se face că au pătruns aici și formatele mici ale marilor lanțuri, Penny, Lidl, Profi care au împânzit cartierele. Unde a răsărit un astfel de magazin, comercianții din TT au închis”, a spus Maria Budescu în interviu.

Femeia de afaceri a făcut și o analiză a schimbărilor din comportamentul de consum al cumpărătorilor. Astfel, crește ponderea băuturilor neacidulate, dar și apa plată câștigă teren în raport cu apa minerală.

“Și în categoria conservelor, am remarcat o schimbare de mentalitate în rândul consumatorilor. Am văzut că vânzările la pateul de ficat au scăzut, probabil pe fondul promovării consumului de alimente fără E-uri. Au crescut în schimb conservele cu mâncare gata preparată, de exemplu, vânzările la produsele partenerului nostru Prefera – fasole cu costiță, fasole cu cârnăciori cresc. Dacă în Postul Crăciunului, cu doi-trei ani în urmă, pateul vegetal se vindea foarte bine, de anul trecut am observat o scădere majoră a vânzărilor. Acest lucru denotă un alt tip de orientare a consumatorului. Nu aș zice că oamenii nu mai țin post, probabil că aleg să mănânce altceva, deși e mai scump”, a mai spus femeia de afaceri.

Vizualizări: 2,784

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Economie:

Citește și: